Den perfekte skjorte-kjolen

Sponset

Hei og god helg, dere! 

Altså, fredag… Allerede?! Fy søren, dagene fyker bokstavelig talt avgårde. Føler det nettop var helg, jeg. Jeg har det svært hektisk om dagen, så kanskje det ikke er så rart at jeg føler at tiden løper fra meg. Vi har en veldig rolig periode på skolen nå, og egentlig de neste to ukene også. Det er digg etter to innleveringer og to fremføringer 🙂 Denne frøkna ligger dermed sagt ikke på latsiden for det om – nei, her er det ekstra jobbing og masse trening. Jeg har trent litt i overkant mye i det siste, vi snakker både morgenøkter klokken 06:00 og kveldsøkter. Kjenner på kroppen at det tar på, men fy søren så digg det er og se resultater allerede nå. Hard work pays off! Jeg elsker trening og sunn livsstil, men har i grunn ikke brettet ut så mye om det her på bloggen. Det finnes nok av treningsblogger der ute, hehe. Men, jeg kan absolutt skrive et innlegg om mine trening – og matrutiner om det er ønskelig? Jeg har lagt om matplanen min hvor det ikke er akseptabelt med store menger karbohydrater og søte fristelser. Jeg var, og er for så vidt enda, en sucker for sjokolade. Det har jeg byttet ut med frukt og smoothies! Ellers har jeg også fått øynene opp for tørket frukt i form av ananas og mango. H-e-r-r-e-g-u-d – det er godt det!! Og at det er et sunnere alternativ til snacks gjør meg ikke akkurat vondt. 😉

_______________________________________________________________________________________________________________________

Huff, nå har jeg mast i vei om alt annet enn hva som var meningen med dette innlegget – nemlig antrekket på bildene. Jeg mottok nok en pakke fra Sheinside med nydelige skatter som jeg var så heldig og få klikke hjem. Er ikke kjolen nydelig?! Jeg er in love. Den kan både pyntes opp eller dresses ned til en mer casual, hverdagslig look. Skinnjakken er også fantastisk fin. Elsker detaljene som gjør at den skiller seg ut. 

PS: Jeg har kåret vinneren av give-awayen jeg hadde i samarbeid med Sheinside! Den heldige vinneren er Helene! Gratulere så masse!!  Du vil bli kontaktet på mail av Sheinside.

Håper dere likte antrekket! Nå må jeg hive meg rundt her og gjennomføre helgevasken før jeg løper avgårde på jobb! 

God helg fininger. x 

Kjole HER Jakke HER

9 kommentarer

Siste innlegg