Nikita, frisør besøk

Juuuhu!

På fredag var jeg hos frisøren og fikk freshet opp manken litt. Flinke Kristina gjorde jobben, og jammen ga hun meg et strålende resultat! Jeg er sååå fornøyd. Hun klippet det litt opp fremme ved ansiktet slik at det rammer det fint inn og gir det ellers lange håret mitt litt mer spill. Jeg fikk også stusset litt på tuppene. Klippet faktisk av liiiitt på lengden da jeg syntes at det var litt i det lengste laget. Jeg gikk jo faktisk aldri med håret løst, rett og slett fordi at jeg syntes at det ble så utrolig stress når det var så forbanna langt. Haha. Bedre nå! 😀 Hun brukte noen fantastiske produkter i håret mitt under prossesen, og jeg kødder faktisk ikke når jeg sier at jeg følte at jeg hadde et helt nytt hår etter endt behandling. Det var SÅ mykt, glansfylt og deilig. Hvem tror dere endte opp med produktene som ble brukt da…? Joda, selvsagt måtte denne frøkna dra kortet. Huff, jeg og den derre shoppingen ass. 

Utrolig fornøyd er jeg hvert fall – tusen takk Kristina! <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg