chunky, kozy & comfy

Hei, fine!

Søndag  Jeg har allerede forbent over 700kcal i dag, og jammen føles det godt! Nå kan jeg bare slappe helt av og nyte resten av kvelden. Jeg skal kose meg med en sunn og god smoothie og ha skikkelig “pampernight”. Hårmasken skal i, kroppen skal skrubbes, ansiktet skal få en runde med deilig ansiktsmaske og neglene skal lakkes. Skikkelig søndagsrutine. Da føler jeg meg så mye freshere når man dagen kommer.

Igår var jeg på kino og så den nye Hungergames filmen. Herreguuuud, så spennende!! Jeg skrek “neineineineinei” litt for høyt i slutten av filmen da hele handlingen plutselig tok en veldig brå vending. Haha, tror de fleste i kinosalen hørte hvor panisk jeg ble. Dere som har sett den selv skjønner nok hva jeg prater om. Jeg gleder meg hvertfall veldig til part 2 kommer ut. FOR en spennende avslutning. Vurderer faktisk å lese boken slik at jeg kan snoke litt i hva som skjer next. Er så nysgjerring! Uff, nei… Nettop det er grunnen til at jeg foretrekker å se på serier fremfor filmer – det er bare til å klikke seg videre til neste episode for å få med seg fortsettelsen. 

Jeg fikk tilsendt en pakke med noen fine plagg fra Sheinside her om dagen, blant annet denne deilige og varme genseren jeg hadde på meg på kinoen igår. Var den ikke fiiiin? Jeg er forelsket! Dere finner den her.

Ha en deilig avslutning på uken. Det fortjener dere. Stor klem 

8 kommentarer

Siste innlegg