post workout

Her om dagen var jeg på SATS med Michelle, og etter økten dro vi hjem til henne. Der fikk jeg servert dette deilige måltidet. Pepperbiff, søtpotetmos og grønnsaker – mmm… Det smakte helt nydelig! Flinke Michen min ♥ Dagen etter skulle jeg slå til og mekke mat til henne, og…. ja…. Dere kan jo tenke dere selv hvordan det smakte. Michelle tok sånn ca. en bit før hun var “mett”. Hahah!! Jeg er ingen mester på kjøkkenet, altså. 

Så det ikke godt ut?

Takk for en koselig kveld bestie 

 

6 kommentarer
    1. What the hell, hvor mange kalorier var det i det måltidet der egentlig, var det 300? Når man kutter ned på kalorier så får man takke seg selv senere i livet. #metabolicdamage ouch!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg