HOLIDAY SALE

Adlinks

Hei fine! Nå som det er store happenings i vente kjører Sheinside et stort “holiday sale” akkurat nå. De har så mange fine ting til en latterlig billig penge. Under her har jeg plukket ut mine favoritter for øyeblikket. Perfekt hvis du kanskje sliter med å finne ut hva du skal gi i julegave til bestevenninnen din? Sheinside har noe til enhver. Frakten ligger på 30,- kr og dere slipper unna toll- og mva regninger dersom dere bestiller for under 200-lappen (vet at det er snakk om at tollgrensa skal forhøyes opp til 350,- kr istedenfor, men jeg vet ikke om dette gjelder allerede fra nå av…? Noem som vet?). Happy shopping jenter! Jeg vet hvertfall at jeg skal klikke meg hjem noen godbiter slik at høytiden blir litt gøyere. Hihi!

Stor, god klem <3 

1. HER 168,- kr / 2. HER 136,- kr / 3. HER 128,- kr

1. HER 65,- kr / 2. HER 184,- kr / 3. HER 45,- kr

1. HER 112,- kr / 2. HER 178,- kr / 3. HER 200,- kr

7 kommentarer

Siste innlegg