En slækk onsdagskveld

Hello babes!

Aaah, endelig kan jeg puste litt ut og koble av. Det har vært full kjør, som vanlig, den siste tiden. Jeg dro blant annet til Oslo søndagsmorgen og kom hjem på ettermiddagen i dag. Jeg reiste for både litt business og pleasure, hvor jeg blant annet poserte i bikini foran kamera og feirte sissy sin 23-årsdag. Jeg skulle i grunn komme hjem igår, men jeg koste meg rett og slett for mye i hovedstaden… Ny billett ble bestilt, slik at jeg kunne bli en ekstra dag. Jeg hygget meg såå mye. Fikk skikkelig julestemning også da det faktisk begynte å snø mens jeg var der. Hele bakken var kritthvit og gardestokken viste -2 grader. Syyykt kaldt, men det satt hvertfall stemninga!

Nå har jeg lagt meg godt til rette etter en deilig treningsøkt. Skal ikke gjøre annet enn å kose meg med ‘The real housewives of Beverly Hills’ og ‘Geordie Shore’ resten av kvelden. Skikkelig avslappende og deilig. 

Ønsker dere en fin kveld. Dere er gode! xx

2 kommentarer
    1. elsker nydelig blogg din isabel er stor fan av over pardis hotel og elske nå du var med se pardis kvar kveld elller moring eller nå kjedde meg <3 og elske anke ditt og bildene dine du ha kveld videre <33
      om du komm innom min blogg og isabel <333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg