Etterlengtet

Hei snupper!

Endelig har jeg litt tid til å sette meg ned foran Mac-en. Jeg har full plan hver dag fremover, så derfor blir det litt sjeldnere innlegg akkurat i denne tiden. Jeg vet ikke om jeg har sagt det, men jeg flytter altså til Oslo neste torsdag. Det er bare 9 dager til! Herlighet som tiden flyr… I og med at jeg er satt opp på et par vakter på jobb denne uken så holder jeg til i Stavanger frem til lørdag. Da drar jeg til mine kjære i Oslo, sammen med noen av de andre deltakerne! Det blir så godt å se paradise-jentene mine igjen  Gleder meg skikkelig. Frem til da må jeg få pakket ned hele leiligheten. Det tar sin tid, kan du si! Jeg har heldigvis kommet godt i gang – tre søppelsekker med klær er allerede levert til vedledighet. Sminken er vel det neste som opptar mest plass i cribben min. Det var en del der også som min kjære bestie fikk, og da vet jeg at hun ble en fornøyd frøken! ♥  Haha. 

De siste dagene har jeg brukt på jobbing og kvalitetstid med jentene mine! Både Julie og Michelle hadde nettop bursdag, så vi dro ut å spiste for å feire. Knipset noen bilder fra kvelden. Beklager for dårlig kvalitet, men jeg må kjøpe meg et nytt minnekort til kameraet da jeg har klart å rote bort mitt… Mobilen får duge enn så lenge!

Ellers vil jeg bare si at dere som kommer bort for å hilse på er så søte! Det er veldig koselig å møte dere 

I neste innlegg kommer jeg til å dele litt om opplevelsen på Paradise Hotel og hvordan det var å komme hjem til det “normale livet” igjen. Høres det spennende ut?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg