YUMMI

God morgen peeps!  Så ikke dette deilig ut? Mmm, deilig start på dagen. Gårsdagen var skikkelig koselig! Jeg dro ut og spiste sammen med to gode venniner og catchet up. Resten av kvelden ble brukt til å rydde og pakke ned resten av leiligheten. Fy søren så kjedelig, men det må til! Nå mangler jeg så og si bare nedvask, så er jeg ready to go. Tenk at neste torsdag er jeg Osloborger! Wooho! Det blir så bra å bo nærme flere av gjengen. Spesielt Martine og Emilie. Det blir bra, det! Blir veldig trist å forlate jentene mine her hjemme, men jeg skal sørge for at vi ses ofte. Jeg skal tvinge de til å komme til meg heeele tiden! :-)))) Jeg er litt stresset akkurat nå, for jeg må faktisk bli ferdig med hele leiligheten i løpet av fredagen. Jeg drar til Oslo på lørdag, og kommer hjem på onsdagen. Dagen etter, på torsdagen, reiser vi nedover med flyttelasset mitt. Gleder meg!

Nå stikker jeg på jobb! Jeg har to dager igjen, i dag og i morgen. Blir deilig å bare kunne nyte livet fremover og ikke være avhengig av forpliktelser. Det blir en del farting de neste månedene, og i Mai reiser jeg bort i et par mnder. Iiih, kjenner at det kribler i magen av tanken på alt det spennende jeg har i vente.

♥ Håper dere får en fin fredag! God helg babes. xx

3 kommentarer
    1. Trener du mye? 🙂 eventuelt hvor mye og hva? kan du også gi et eksempel på hva du spiser i løpet av en dag? Du er SÅ flott 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg