Utvask og blabla

 

God formiddag babes!

I dag startet morgenen min med at 5 kids stod og banket på døren min. Hehe, koselig da! Hyggelig å hilse på dere! Igår flysde jeg hjem til Stvg for å vaske ned leiligheten. I dag kjører vi nemlig til Oslo med flyttelasset mitt. En aldri så “liten” roadtrip med bestie! Det blir koselig, selvom 8 timer i bil er i det lengste laget. Med litt snacks, Red Bull og god musikk tror jeg nok at vi skal få det riktig så fint 🙂 Birgitte blir hos meg i helgen, og det blir så gøy at hun endelig får hilse på pærra-jentene mine! Vi skal ut i Drammen på lørdag og Oslo på fredag! Det kommer til å bli tilstander assa! Det eneste som mangler er Michelle, men hun tar turen ned i nærmeste framtid. Åh, kommer til å savne jentene mine hjemme sååå masse!! Dere har bare med å komme til Oslo minst annen hver helg. 🙂

Nå må jeg nesten runde av her og hive meg i vaskinga igjen. Jeg mangler kun soverommet og stua, wuhu! Vasking må jo bare være det kjedeligste i verden...

11 kommentarer
    1. nydeligste jenta!!! lykke til med flyttingen. 8timer i bil ja, wihuu… Kjedelig.. Var i Oslo forrige helg og satt i buss i sikkert 10timer, gjett om det var godt å komme frem til NM da? nei huff. Dere må kose dere. hehe 🙂
      Ha en flott dag videre. Klem <33

    2. Jeg kommenterer ikke så ofte på blogger og sånt men jeg synest du har så sykt fin kropp! Kanskje du kunne lage et innlegg om hvordan du trener og spiser og sånt? Er så misunnelig!! <3

    3. Hvorfor ble du så sint da Mathias valgte Martine? Skulle du heller ønske at det var du eller Sara som gikk ut?

    4. Så grusom du er i dagens episode. Stakkars Mathias. Hvordan ville du ellers at han skulle ha valgt? Deg? Sara? Makan. Håper du får litt bedre kontroll over utbruddene dine i fremtiden. Mathias hadde et perfekt resonnement over avgjørelsen.

    5. Hei! Hvem kunne du ønske at Mathias hadde valgt? Syns du reaksjonen fra deg og Mads var fortjent, eller ser du nå i ettertid at det var urettferdig og barnslig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg