Studio Paradise

Hei dolls!

Gårsdagen var litt av en eventfull dag. Jeg tilbringte dagen med fine Martine. Vi startet med å gå på et møte på Mastiff (produksjonen) hvor vi fikk se vår gode Liza igjen. Den dama er rå! Etter det shoppet vi litt og spiste lunsj. I 19-tiden dro vi inn til studio. Vi skulle nemlig kommentere live under gårsdagens episode på Studio Paradise. Det var utrolig gøy! Jeg og Martine er som Knoll og Tott, så det å kommentere sammen var kos. Jeg ble igjen å så på når Emilie var i studio etter episoden for å snakke om utsjekken sin blant annet. Angående gårsdagens episode så fikk jeg utrolig dårlig samvittighet ovenfor Sara. Hele gruppen snudde henne ryggen, uten å engang høre hennes side av saken. Til slutt kom det jo frem at Emilie ikke snakket sant, så da overtalte jeg Linn til å ikke stille seg med CF. Kommer til å savne jenta mi på skjermen da, du er god baby! I love you.

Nå løper tiden fra meg! Idag står bryns-time hos Beautyhouse på planen. Forteller dere mer om det senere! Xx

7 kommentarer
    1. Går det an å se klippet fra Studio Paradise, fra da du og Martine var med? Ligger det på tv3 play? Jeg finner det ingen steder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg