Browsession hos Beauty House

Sponset behandling og produkter

Hei! Igår var jeg hos Beauty House Oslo for å fikse bryna mine. Herlighet, for en forskjell bryn utgjør! Brynene mine har levd sitt eget liv og var veldig ujevne og stygge i utganspunktet. Jeg trodde helt ærlig at det var et dødt prosjekt å få de til å se bra ut. Der tok jeg kraftig feil! Jeg fikk en real forandring, og nå ser de så mye bedre ut! Jeg er fornøyd. Tusen takk for en fantastisk jobb! Jeg anbefaler de på det sterkeste, med hånden på hjertet. De vet virkelig hva de driver med. 

De tylbyr en rekke forskjellige behandlinger, blant annet spraytan, negledesign og vippeextention.

Adressen: Frognerveien 44. For å booke time: ring 21 68 60 10, eller besøk beautyhouse.no.

FØR:

ETTER:

 Jeg var så heldig at jeg fikk med meg produktene som ble brukt under behandlingen. Etter at Astrid var ferdig med å style bryna mine så de veldig naturlige og fine ut. Da brukte hun browpencilen til å “outline” bryna, deretter fylte hun på med farge med brynsskyggen. Hun avsluttet med å gå lett over med brow gelen, som gjør at hårene holder seg på plass. Disse produktene danker ut mine tidligere favoritter. Fra nå av sverger jeg til “Bitchn’ Brows”.

Kit’et finner du HER 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg