Dag 1 og 2

Hei babes!

Jeg beklager for dårlig oppdatering, men jeg er som dere vet k London. Dagene er fylt opp med masse gøy hele tiden, så derfor får jeg begrenset tid til bloggen. Jeg har vært flink å ta med meg kameraet rundt omkring, så jeg har knipset en del bilder til dere! 🙂 Vi er i London på en VIP-tur med Mayfair klubbene. Med andre ord blir det masse festing – faktisk hver dag i 9 dager. Haha! Da er jeg i mitt ess, vet dere! 😉 Dag en gikk vi rundt i Oxford å kikket litt, og spiste middag på en fin restaurant. På kvelden dro vi ut på en klubb hvor de hadde masse underholdning utover kvelden. Blant annet flammeshow! Sykt kult og veldig annerledes enn Norge. Igår (dag to) shoppet vi oss i hjel. Vi trasket opp og ned Oxford Street og jammen fant vi masse fint. Ikke akkurat uforventet – vi er tross alt i shoppingheaven aka London. På kvelden bar det ut igjen selvsagt, og da gikk vi først på en bar/restaurant hvor vi fikk servert god mat og deilig champis! Etterpå dro vi videre til en nattklubb som heter TigerTiger, og der var det masse kjekke lads! Vi koste oss masse med andre ord. Hehe… Jeg og Emilie dro på narspiel med et par socceroplayers. Veldig gøy! Da vi skulle hjem i dag fant vi omsider ut at vi ikke akkurat var i London by lenger, men 45 minutter unna. Hahah, er det mulig! Etter litt for mange tequila shots og vinglass fikk vi ikke det med oss da vi reiste dit. Smarte chicks!

I morgen deler jeg bilder fra idag – vi har gjort masse spennende! Ikveld er vi “guests of honore” på Libertine, en av Londons mest eksklusive nattklubber. Det blir bra! Gleder meg til å fortelle om det i morgen.

Ønsker dere en fiiin kveld videre fininger! Xx

2 kommentarer
    1. Digger at jeg fant bloggen din! Har du kjæreste for tiden? Eller har du Tinder? Anbefaler det på det sterkeste å få Tinder! Du er smellvakker og kjendis, en bra kombo!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg