Dag 3 og 4, Geordie Shore og Ex on the beach

De siste dagene har vært veldig fine, men travle. Dag tre var vi på “mingling” hvor mange viktige mediafolk befant seg. Det var alt fra folk fra Universal Music (verdens største musikkselskap, de har blant annet kontrakt med Rihanna), x-en til Kate Moss osv. Vi har shoppet veldig mye, og ellers går det i festing hver natt på nye nattklubber. Det er utrolig gøy! Tror jeg er på vei til å bli alkoholiker ass… Haha. Livet etter Paradise er festing og reising.

Hvordan er det hjemme i Norge? Og hva synes dere om denne ukens episoder? Jeg har ikke fått sett noen av episodene nå som jeg befinner meg her, så jeg er veldig nysgjerrig på hva som er tatt med og ikke. Martine sier at de er bra, så da satser jeg på at jeg ikke har dritet meg for mye ut. Haha!

Ikveld skal vi på nattklubben “Cafe le Paris”, hvor vi deler VIP og bord sammen med realitystjernene Ross og Joss fra Geordie Shore og X on the beach. Det kan bli tilstander!

Ha en fin helg videre babes! Klem

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg