“Jævla fitte”

Jeg har fått en del tilbakemeldinger etter episoden igår, både negativt og positivt. Jeg har gruet meg veldig til denne episoden skulle sendes på tv, rett og slett fri at jeg VET at jeg oppførte meg på en skikkelig stygg og barnslig måte. Det kom et par gloser fra Audun til Sara E også blant annet, men det er han så heldig å slippe å få vist til hele Skandinavia. Jeg hadde aldri vært i fare i løpet av mine 7 uker på hotellet, og dermed hadde jeg aldri følt på den følelsen at jeg kanskje kunne ryke ut. Det at det var planlagt og at utfallet ble som det ble var veldig sjokkerende for meg. Jeg var utrolig overrasket. Det er derfor jeg reagerte så brutalt som jeg gjorde. Det var som lyn fra klar himmel ass, jeg hadde null anelse. Alle har vel blitt så sinte en gang at de bare roper ut ting de angrer på i etterkant? Vel, det var et slikt øyeblikk for meg. Jeg klarte ikke å tenke rasjonelt. Da jeg var ute av hotellet og ble kjørt til et annet hotell, fikk jeg tid til å tenke og reflektere over det hele. Jeg kan love dere at da ble jeg flau. Skikkelig flau. Jeg hadde brukt så utrolig stygge gloser og det er absolutt ikke greit. Det er helt OK å bli sint synes jeg, men måten jeg taklet det var overhode ikke bare å være “sint”. Jeg var stygg. Skikkelig stygg, og jeg beklager så mye til alle dere som måtte se på hekse-Isabel i går. Haha… 

Jeg og Sara S er utrolig gode venner den dag i dag, og vi ordnet raskt opp. Det at Sara E gjorde som hun gjorde er forståelig da jeg var en veldig sterk konkurrent for alle inne på hotellet. Jeg og Martine stod alltid safe, og ingen turte å røre oss. Planen min var å kjøre ut Sara E ved første annledning selv, så det var egentlig lurt av henne å kjøre meg ut først. Med andre ord var det ikke det at Sara E stilte seg bak Audun som gjorde meg så sint, men heller det at Sara S var med på det og egentlig stod bak det hele. Jeg fightet for henne så og si hele tiden inne på hotellet og gikk i mot både Martine, Pierre og min egen partner Audun gang på gang da de alltid ville kjøre Sara S ut. Nå i ettertid angrer jeg veldig på at jeg ikke hørte på dem, det skal jeg ærlig innrømme! Haha, sorry Sara <3 

Det jeg har lært er at man kan ikke ta alt personlig. Det er et spill, og spillet må spilles. Jeg tok det veldig personlig på parseremonien, og tenkte at Sara var dødsfalsk og hadde rundlurt meg. Men igjen, jeg var en sterk konkurrent. Ved å ta meg ut ble også Martine automatisk svakere da hun nå står alene uten meg. Taktisk sett var det et smart valg, men jeg spilte litt mer med hjertet enn andre vil jeg si. Jeg tenkte ikke kun spill.

Og sist, men ikke minst: Kjære haters. Få dere et liv! Jeg synes oppriktig synd på dere som faktisk tar dere tid til å gå innpå mine bilder for å slenge dritt. Hva får dere ut av det? Helt ærlig? Sitte å skrive at jeg er en mobber, når dere kommenterer at jeg er verdens største fitte og kan gå å drepe meg selv? Hva er dere da? Tenk dere om. Greit, vi er med på et tv-program og utsetter oss selv for alt dette, men det betyr ikke at vi ikke har følelser. Det betyr ikke at dere kan skrive hatfulle kommentarer til oss. Vi er akkurat som alle andre, og jeg kan vedde på at dere ikke hadde likt å fått så mye dritt slengt mot dere. Bruk tiden deres på noe mer fornuftig. Takk for meg.

Til alle dere godinger og alle på #teamisabelogmartine: Tusen takk for alle fine ord og støtte! Dere er gode. Ordene deres gjør dagen min, det skal dere vite <3 Love you! xx

47 kommentarer
    1. Jeg er helt enig i det du skrev❤️Bare så du vet det Isabell så Satt jeg og Skreik når du gikk ut av Paradise Hotel i går😢 Det var en forferdelig følelse❤️ støtter deg uansett❤️

    2. synes ikke at det er riktig at du skal bortforklare handlingene dine, du burde heller legge deg helt flat

    3. kfksjdk: Hu bortforklare seg jo ikkje akkurat da? Hu forklare koffer hu reagerte så hu reagerte og det må vell vær greit det? Hu skylde jo ikkje på noe aent og hu seie jo det ikkje va meiningå å vær stygg med vilje

    4. Hadde nok også reagert likt! Det kom jo sinnsykt brått på, og samtidig ble du litt dålket i ryggen. Tror de fleste skjønner og kan kjenne seg igjen! Stå på Isabel, jeg har heiet på deg siden dag 1!

    5. Du er rå Isabel <3 Kommer til og savne og se deg på hotellet! Du var alltid den glade jenta fra Stavanger, som ville alle godt. Du har helt rett i at du spilte ikke bare, men du hadde et hjerte også. Jeg kommer aldri til og glemme når du sklei utafor rommet til deg og Audun. Haha huff jeg ler enda, ikke ta det frekt. Du er herlig! 🙂

    6. Liker at Audun ikke sa noe, mens det var full åpning hos deg Isabel. Kanskje litt mye snakking hehe 🙂 Synd det ble sånn.

    7. Keep it up. Er bare å heve seg over alle de små ungene som ikke skjønner at dette kun er et spill, og ikke realiteten. Lykke til videre. 🙂

    8. Synd du røk ut, Isabel! Likte deg kjempe godt! 😊 Men det irriterer meg mer og mer for hver episode jeg ser. Synes SYND på Sara S! Hun har ikke spilt noe falskt, hun vil bare prøve å redde de hun er glad i, er ikke det normalt? Du og Martine var alltid 2, mens dere egentlig aldri slapp hun noe skikkelig inn. Når Emilie var inne, så var det jo Emilie og Elin som var i lag. Hun hang i midten, og er vanskelig for henne å sitte alene uten en “close” venninne. Derfor er det normalt at hun prøver å redde Fredrik og CF, for det var de hun var god venn med når ingen av jentene slapp henne skikkelig inn. Nå når du røk ut var naturlig for Sara og Elin for å redde seg selv, når partnerene deres har blitt hevet ut, og ingen gode venner så er de VELDIG alene. Synes Martine skulle sjekket ut, snakket dritt om folk hele veien. Som du sikkert hørte, så synes Sara det var veldig dumt når nye Sara valgte å stå bak Audun. Men uansett, du skulle ha gått mye lengre! Du brydde deg om andre, og ville alle bare godt 🙂 <3

    9. Synst bare det va løye måten du reagerte på 😂 men eg sjønne koffår du reagerte sånn. Håpe du får sjekka inn igjen 😄

    10. Alle har vel hatt perioder hvor man blir skikkelig sint og sier ting man ikke menr. Det hadde du. Under parsermonien synes jeg du var veldig barnselig, men fint at du angrer og dere har ordnet opp 🙂

    11. Jeg hadde aldri egentlig en formening om jeg ville ha deg inne på hotellet, eller rett og slett bare ut. Du spilte ganske lite, men når du først gjorde det, spilte du bra! Du tenkte alltid på dem rundt deg, og var egentlig bare godhjertet. Men må faktisk innrøme at jeg ble litt lei meg når du røk, akkurat fordi du var en av dem som fortjente det minst.
      At du reagerte sånn er vel egentlig ganske normalt! Akkurat som når man blir overrasket når glad, kommer det ut et par gloser eller to, fordi man er i sjokk. Så jeg skjønner reaksjonen din. Det at du forteller at du angrer, er jo bare enda bedre! Det beviser jo bare at du står for det du har sagt, samtidig som du unnskylder deg. Veldig modent!
      Blir tomt uten deg på hotellet fremover. Du hadde nesten en “mammarolle” og sa ifra når noe var galt. Vær stolt av deg selv, bra innsats!

    12. Jeg lurer litt på hva i h…. som får deg til å melde deg på et tv konsept som baserer seg på litt mindre intelligente menneskers enorme behov for å bli eksponert?? Det ødelegger jo for alle fremtidige relasjoner til mennesker og arbeidsgivere av betydning…

    13. Ingenting å skamme seg over. Stå på Isabel. Med litt sydlandsk blod i årene må det være lov å reagere med noen kraftutrykk.
      Er du forøvrig singel? Du er veldig vakker. Fine pupper, flott rumpe og fint fitteparti.

    14. Selv om jeg ikke var såå fornøyd med at du, som var (fortsatt er) min favoritt deltager der inne, reagerte sånn på parsermonien, så forstår jeg deg fullt. Har selv blitt veeeldig sint og gjort og sagt ting jeg har angret på i ettertid. Vi er alle mennesker som gjør feil, så det at folk hater på deg er jo helt jævli av de å gjøre. De er ikke noe bedre selv! Håper du kommer inn igjen ❤️

    15. team martine og isabell for ever<33 sellom du har røke ut så ber jeg til pærra guden om at du kommer inn igjenn!!! du var og forblir den beste ph deltakeren!! forstår godt at du reagerte på en slik måte,full respekt!

    16. skulle seriøst ønske at du sto med Pierre til finalen, men like greit at det er Martine nå. synd du røk, favoritten der inne

    17. Skjønner deg sykt godt, du hadde sykt god grunn til å bli sur. Fikk lyst å grine når du røyk, KOM INN IGJEN <3

    18. forstår at du reagerte på en slik måte! og gjort er gjort er gjort,tenk på alle de positive komentarene du får,ikke de negative komentarene for de er bare fulle av drit mye sjalusi overnfor deg! du er sterk isabell! stå på!!!! du er og forblir den beste deltageren inne på ph noen sinne!!

    19. Håper du kommer inn igjen og at du eller Martine vinner og deler pengene! Du og Audun som par har fått meg til å le mange ganger, spesielt når han la seg for å sove på gulvet bak deg i ondskapens hotell uken xD Heide på deg :3❤️ Hvor fikk dere de midlertidige påfugl tatoveringene? De var så fine, håper på svar
      Xoxo

    20. jeg kan ærlig innrømme at jeg ble glad når Sara endelig turte å gå i mot dere, men ble lei meg når hun stilte seg bak Audun, fordi du var så utrolig herlig inne på hotellet(kanskje ikke på parsermonien da😂)
      Uansett takk for det fine innlegget!

    21. Jeg har heiet på deg og Martine siden første episode. Er det noen som ikke fortjente å ryke så var det deg! Greit nok at alle spiller der inne; men dere er jo de eneste som har spilt siden day 1, og jeg blir så glad av å se at noen faktisk er der inne for å vinne og ikke bare feste på tv.. Kommer til å savne deg masse der inne Isabel <3 #teamisabelogmartine

    22. Eg skjønner at du blei sint når du rauk. men ja, da er ett spel, men eg syns du virka som ei koselig og snill dama og var hyggelig mot alle dar inne, syns ikkje du fortjente å ryka, men godt du og Sara blei venna igjen:-) er fort gjort å seia mange glosa når ein er sint, forstår den, sia du hadde vore partnar med Audun i mange veker! Men ønsker deg alt godt vidare 🙂 liker bloggen din 🙂

    23. Hei 🙂 Måtte se den parseremonien flere ganger. Både din og Martines reaksjon var fantastisk morsom. Det var heller ikke første gang dere ble lurt og sinte under en parseremoni. Men takk for at dere byr på dere selv! Det er det som er god underholdning.

    24. du virker mye snillere i studio paradise enn i serien. mulig at jeg og mange andre har fått veldig feil inntrykk av deg…. men samtidig kan din dårlige oppførsel forsterker vårt syn på deg siden vi heier på den andre alliansen. fleste parten av oss:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg