the perfect mint dress

Var ikke denne kjolen aldeles nydelig? Åh, jeg er forelsket. Denne skal definitivt bli flittig brukt når temperaturen tillater det! Aldeles nydelig. Den klikket jeg meg hjem fra Sheinside. De har så masse fint – og det er utrolig billig. Jeg har masse klær derfra, og blir like fornøyd hver gang jeg mottar en ny pakke. 

Frakten ligger på 30,- kr og dere slipper toll – og mva regningen dersom dere bestiller for under 350,- kr. 

Happy shopping jenter! Jeg vet hvertfall at jeg skal sette meg godt til rette i sofaen og klikke meg hjem et par kjoler til sommeren. Hihi! xx

Pssst… Akkurat nå har de salg! Nedenfor her har jeg linket til mine favoritter. <3

1. HER 96,- kr (!!!) / 2. HER 152,- kr / 3. HER 120,- kr

1. HER 112,- kr / 2. HER 160,- kr / 3. HER 88,- kr

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg