Nails on fleek

Hei fininger!

Se så fine neglene mine er! Jeg går fast til salongen Beauty House nå – the best in town. De har alt! De har både hudpleie, spa, botox, fillers, frisør, vipper, voks og enda mer. Salongen har super dyktige terapeuter som utgjør de beste behandlingene. I tillegg har de rimeligere priser enn andre salonger jeg har vært tidligere. Nå har jeg fått to behandlinger der – fikset negler og bryn. Jeg er strålende fornøyd med begge deler! Både negler og bryn on fleek. 😉 Nå er hvert fall jeg klar til 17. mai feiring. Jeg gikk for klassisk fransk manikyr da jeg synes det er veldig rent og fint. Dessuten passer det til alt! 🙂

Vil du fikse vipper, bryn eller kanskje negler til 17.mai? Ring 21 68 68 10 for å booke time da vel!

Nå skal jeg fikse meg for å dra ut å shoppe med mamma. Litt kvalitetstid. <3 Ha en fin mandag, dere!

3 kommentarer
    1. Hei! Så utrolig fin blogg du har og du virker som det samme! Jeg måtte bare legge igjen en kommentar, og jeg håper at du kan gjøre det på min blogg også! Ha en super fin uke videre! Stå på med bloggingen! Klem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg