Det store spørsmålet

Åh, jeg er så i tvil. I dag kl 16:00 har jeg nemlig frisørtime, og vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med denne manken. Enten så blir jeg å stripe det lysere eller helt svart. Hva tenker dere?

Nå blogger jeg rett fra badekaret! Skal snart gjøre meg klar og dra til byen å møte Martine. Hun er faktisk hos frisøren og farger det mørkt nå! Iiih, spennende dag for oss haha. Vi skal ut å shoppe nytt antrekk til kvelden, for vi skal nemlig ut i kveld. Tenkte å teste ut Lawo Terrasse som vorspiel, er det noe bra der? 🙂

Forresten! Jeg har en del igjen fra klessalget, mest sko. Er det interesse for at jeg selger de her på bloggen?

8 kommentarer
    1. 1. kan du spørre Martine om du kan legge ut et bilde av henne (håret)?
      2.har Martine blogg?
      3. du blir fin uansett, du er helt perfekt

    2. Farg håret mørkt, du passer så bra til det 🙂 har hørt fra Andrea badendyck at Lawo skulle være bra hvertfall! Selg ting på bloggen – da får du nok ting solgt fort som fy 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg