Icequeensa på tur

Hei!

Åh, nå chiller jeg maks. Slapper av i sofaen med et deilig fruktfat og bare nyter kvelden. Jeg skulle egentlig til frisøren og farge/stripe håret mitt lysere i dag tidlig. La ut bilde på snap i går, og da var det mange som missforstod. Jeg skal altså ikke bli blond, men lysere enn hva jeg er nå! Frykt ikke, haha. 

I går hadde jeg og Martine en skikkelig fin jentedag. Vi shoppet masse fine antrekk til de kommende festlighetene. Avsluttet med mat på fridays, selvsagt. Martine har sluttet å engang orke å spørre hvor vi skal spise, for fridays er en selvfølge for denne frøkna! Elsker pastaen der. Mmmm…

Takk for en fiiin dag jenta mi, alltid like koselig med deg! Love you <3

4 kommentarer
    1. Dokke er to flotte jenter! Og dokke fortjene ikke noe mer hat . Eg får vondt inni meg å se kor mye dritt dokke får slengt til dokke! Du og Martine fortjene kun det besta! Ha en fin kveld Isabel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg