FUN FACTS

♥ Jeg gikk idrettslinja.

♥ Jeg har en skikkelig dyp grop i bakhode.

♥ Min store guilty pleasure her i livet må være Chanel vesker.

♥ Jeg flyttet ut for meg selv da jeg var 17 år.

♥ Jeg må være den kresneste personen i verden. Er så prippen på hva jeg putter i munnen. Liker f.eks ikke salat. 

♥ Jeg har heller aldri smakt på salat, for jeg synes rett og slett det ser ekkelt ut. Da tenker jeg ikke på salatblad, men en                                                                         blandet salat.

♥ Den eneste retten jeg kan mekke i stand, som faktisk blir velykket, er sjokoladefondant.


♥ Jeg er en gutte-jente, og har alltid likt å være med gutter bedre enn jenter.

♥ Har hatt crush på Cristiano Ronaldo siden jeg var 11 år, og den crushen kommer aldri til å brenne ut. Aldri.

♥ Har utrolig lyst på en liten pomeranian som jeg skal kalle Leo.

♥ Jeg er en shopaholiker. Hehe… Åååånei.

♥ Jeg er alltid ukomfortabel når jeg sitter på med andre folk. Får helt angst dersom sjåføren kjører for fort. Jeg er ikke sen med                                                            å kjefte da altså. 

7 kommentarer
    1. Ta gjerne turen innom bloggen min! Jeg har nettopp byttet soverom med kjellerstue, og laget en liten stue på mitt gamle rom, jeg har laget en youtubevideo med før og etter snutter, ta en titt da vell! Ellers så blogger jeg om det meste, vektnedgang og trening, skjønnhet og hverdag, om du følger meg på blogg.no vil jeg gjerne følge tilbake! Ha en fantastisk Tirsdag videre, og god vår!

    2. Kan du skrive et innlegg om da du flyttet ut som 17-åring, hvordan det var å ha egen bolig, opplevelsen din og hvordan du betalte osv?

    3. Den kjolen var sinnsykt fin. 🙂
      Skvatt nesten da jeg så at du vil ha en pomeranian som du skal kalle Leo, for har i et halvt år nå ønsket meg nettopp en pomeranian som jeg ville kalle Leonardo.

    4. Hei,jeg har et spørsmål til deg som jeg har lurt på veldig lenge angående paradise hotel. Jeg har sett at dere stadig hadde nye klær og bikinier inne på hotellet. Fikk dere lov til å dra utenfor hotellet i byen å shoppe? Jeg har lurt på det så lenge nå. Håper på svar! Takk på forhånd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg