MAKE-UP ROUTINE: øyne

Bruker selvsagt ikke alle disse produktene på en gang, men det er de jeg pleier å variere mellom.

Urban Decay, naked 2 palette: denne bruker jeg daglig til øyenskyggen. Som dere ser på den tredje skyggen så er den flittig brukt, hehe. 

Urban Decay, naked basics palette: den tredje å fjerde skyggen i dette palettet er perfekt til å bruke i creasen. 

 MAC, painterly paint pot: kjempe fin øyenskygge base. Kan også brukes alene for å få litt farge og shimmer på øyenlokket.

F.h

– MAC 248 kost: plukker skyggen effektivt opp å gjør jobben med å påføre en skygge over hele lokket enkel og kjapp.

– MAC 222: perfekte blending kosten. Det er sååå viktig å huske å blende skyggene, jenter!

– MAC (vet ikke hvilket nr denne har, men den var med i en kolleksjon): denne bruker jeg til å sote den ytre v-en og å “cutte” creasen med. Utrolig handy børste.

– Urban Decay eyeshadow primer potion: god øyenskygge primer som gjør at skyggene sitter hele dagen og at skyggene blir mer pigmenterte når de påføres. Denne kunne jeg ikke levd uten, seriøst.

– Clarins eyebrow pencil, farge light brown: denne bruker jeg til å fylle brynene med når jeg har dårlig tid. Ellers bruker jeg brynspudder, noe som jeg egentlig liker mye bedre. Desverre krever det litt mer konsentrasjon og tid.

– YSL waterproof liner: perfekte lineren som ikke smitter av. Bruker som regel denne i våtkanten oppe for å få vippene til å se fyldigere ut. Genialt triks, og det utgjør faktisk ganske mye!

– Liquid eyeliner: denne husker jeg faktisk ikke hvor er fra, men den er hvertfall utrolig god.

– Diorshow maximizer: et vippeserum/primer som påføres før maskaraen. Denne gjør at vippene blir mye mer fyldige og en del lengre. Elsker denne!

– Diorshow black out mascara: denne er super på volum. Dersom jeg vil ha en intens øyenlook avslutter jeg alltid med denne for det lille ekstra. 

– Dior new look mascara: gir mye lenge, separerer fint og klumper seg ikke. Denne er fin for en naturlig resultat.

– Chanel le volume: denne må være min favoritt ut i fra alle mascaraene jeg har. Den er så sinnsykt god og gjør alt jeg vil at en mascara skal gjøre. Er du på jakt etter en ny – kjøp denne!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg