MAKE-UP ROUTINE: hud

Da er det tid for hudsminken min! 

BASE

– Dior forever foundation

– Dior forever compact powder

– Mac pro longwear concealer

Påfører med koster fra Dior.

Oppe f.v:

– Mac mineralize skinfinish blush

– Dior blush i farge 001

– Nars laguna bronzer

– Mac prep and prime booster – highlighting pen

– Nars albatross highlighter

Påfører blush med blushkost fra Mac og konturer ansiktet med Nars børsten som jeg endelig fikk fatt i. Desidert beste kjøpet jeg har gjort!

Ved spesielle anledninger liker jeg å avslutte med et translucent pudder fra Shiseido for å sette all sminken, og til slutt – spraye over med Mac sin Fix + for at sminken skal smelte fint inn i huden.

Bruker dere noen av de samme produktene? xx

7 kommentarer
    1. hei! jeg og to venninner skal til Rhodos i august! etter du nå har vært der en stund, kan du lage en Rhodos guide? hva man burde tenke på, ta med, klær, penger, noe man bør passe på/ikke gjøre osv. andre barer enn grabbarna grus som er bra? slike ting!! det hadde vi satt pris på 😀

    2. Hei!
      Jeg har lett lenge og overalt etter NARS sine sminkeprodukter! Hvor kjøpte du de? Setter stoor pris på svar!
      <3

    3. Kan du lange et innlegg der du viser hvilke produkter du bruker på øynene dine og brynene dine? du har så sykt lange og fine øyenvipper, er de ekte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg