Glamorøse krøller med MAST

Innlegg i samarbeid med Makestyle

Det er en ting som er sikkert: MAST sine krøllstaver er fantastiske. Jeg er så heldig som har fått begge stavene og hårbørsten i samme merket tilsendt i posten. Det finnes to ulike staver, i to ulike størrelser. MAST vol. 1 gir små, tette krøller mens MAST vol. 2 gir store, volumiøse krøller. Selv liker jeg best sistnevnte, da jeg liker at håret ser litt “tilfeldig” ut og ikke så tilgjort. Jeg og mamma testet ut begge stavene i dag, og vi er begge super fornøyde! De blir fort varme, og varmen går helt opp til 210 grader. Det er viktig for min del, fordi at håret mitt er såpass vanskelig å krølle. Høy varme er et must for meg, selv om det ikke er så heldig for selve håret. Kremt.

Under her ser dere resultatet! Mamma brukte MAST 1 på sitt hår og jeg brukte MAST 2 på mitt. ELSKER resultatet!

Du finner både krøllstavene og hårbørsten HER.

Hårbørsten er utrolig god! Den glir rett gjennom håret, uten å lugge. Veldig behagelig. Og fargen? Nydelig!

FØR OG ETTER

Hva synes dere? 🙂

2 kommentarer
    1. Hei!
      BLACCSHOP.COM er en ny og trendy nettbutikk med stort utvalg av klær, tilbehør og interør. Dette er en nettbutikk for alle! Følg oss også på instagram; @BLACCSHOP for konkurranser, nyheter og annet morro!
      Ha en fantastisk dag,
      TEAM BLACCSHOP

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg