BERGEN, GET READY!

 

Hei babes! 

Det er dags for at Paradise-cliquen, kremen av kremen, kommer å tar over Bergen by. Dere finner meg, Martine, Emilie, Sara S, Elin, Mathias, CF, Harald og Pierre på Bryggen Nightclub i morgen. Vi skal vise dere hvordan pærracrewet fester! 😉 Eventet er helt utsolgt, så dette kan ikke bli annet enn bra! Så utrolig gøy at så mange tar turen. Dere finner link til eventet her. Det blir så godt å få samlet oss igjen! Ord kan ikke beskrive. ♥ Gleder meg masse til å oppleve Bergen – har hørt mye positivt! Håper bare ikke at det regner, da ryktene går om at det er “regnbyen”…? Ser at det er mange som lurer på hvor lenge jeg blir. Jeg blir altså til torsdag. Da bærer det hjem igjen for enda et nytt event på fredagen. Busy bee! Nå må jeg runde av her, for nå boarder vi hvert øyeblikk. Det er klart at den første drinken allerede er inntatt! Wuhuuu.

We’re ready, BERGEN! xx

 

 

 

9 kommentarer
    1. Hei Kjære Isabel og PH-gjengen <3
      Fikk ikke biletter....
      *Gråter-av-smerte-vi-2-her-nå*
      Ville så utrolig gjerne.!
      Men vi håper dere får en kjempe kveld <3
      Love you all! <3

    2. Ååå er i Bergen har sykt lyst til å møte dere😪😪😪 og nå er det for sent😪😪😪😭😭😭 men noen jeg kjenner kjenner noen som var under 18 og de møtte Harald og tok selfie med han og han og CF skal tydeligvis ha vært på en scene med masse publikum og jeg lurte på hva ddt var for det virket som et annet arrangement

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg