ER DET KØDD?!?!

Hei! Nå har jeg akkurat fikset meg klar til å dra til frisøren. Spent på å se hvilken hårfarge jeg ender opp med? 😉 Jeg er spent sjæl ass! Og nervøs. Veldig nervøs. Hehe! Blir uansett godt med en forandring, er piss lei av håret mitt. Men – over til overskriften. Jeg har jo tidligere fortalt om at jeg holder på å ta lappen, ikke sant? Gjett hvem som fikk melding av kjørelæreren sin for noen dager siden da? Joda, det var meg. Overlykkelig over at han klarte å presse meg inn å få oppkjøring før jeg reiser 31. mai. MEN! Gjett hvilken dato jeg fikk da?!?!?! JODA, seeelvsagt dagen etter finalefesten. Oppmøte kl 09:30. Det vil si at jeg må slutte å drikke alkohol etter 21:30 PÅ SELVESTE FINALEFESTEN. Sånn serr…. 🙁 Haha, nå høres jeg ut som den alkoholikeren, men selve finalefesten er jo tross alt høydepunktet med hele dette Paradise-eventyret. Så typisk… Haha, jeg og kjørelæreren min tøyset faktisk om det her om dagen – at det sikkert ble akkurat den dagen. Også lo vi det bort… Karma! Men men. Det er viktigere med lappen, enn enda mer Moët innabords. Gru-gleder meg veldig til oppkjøringen, sist gang strøyk jeg jo. Får håpe at jeg består denne gangen og kan cruise rundt uten en ved siden av meg og L-en bakpå bilen. 

Nå må jeg løpe ut døren her! Har et par timer i frisørstolen på Beautyhouse framfor meg. Iiih! 😀

Psst… Legg meg til på snapchat å få oppdateringer underveis i prosessen! IsabelSraad.

4 kommentarer
    1. Hei Isabel!
      Ville bare tipse deg om noe du kan gjøre etter finalefesten for å få alkoholen fort ut av blodet: drikk eddik!
      Haha, nå mener jeg ikke at du skal drikke en hel flaske men heller 3-4 spiseskjeer. Eddik har nemlig effekten av å nøytralisere, og fordi det er surt virker det veldig effektivt. Høres kanskje helt rart ut og det tenkte jeg også, men moren min lærte meg dette hvis jeg noen gang skulle komme i en situasjon hvor man må bli edru fort.
      Håper du koser deg og lykke til <3 si gjerne i fra hvis du prøver det ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg