Jeg har fått nok

Er den en ting som jeg virkelig kjenner på fortiden så må det være press. Et stort press fra alle kanter, men aller mest fra folk rundt meg. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har hatt lyst til å klikke i vinkel den siste tiden, etter Paradise. Greia er at absolutt alt jeg gjør er feil. Alt jeg sier blir tolket feil. Absolutt alt skal kritiseres. Et typisk eksempel: jeg og noen venner skal ut og spise. Den ene halvdelen av gjengen vil på Vapiano, mens den andre vil på Mc. Donalds. “Faen hvor høy du har blitt på deg selv. Kan ikke dra på mccern lenger du, må ikke tro du er noe selv om du er med på jævla søppeltv”, kan jeg få slengt i trynet. På grunnlagt av at jeg ikke vil spise på jævla Mc Donalds. Sånn helt seriøst. Jeg har da ALDRI likt å dra å spise på fuckings mc donalds på en koselig venninekveld??? JEG skal selvsagt bli slått ned på, bare fordi at trynet mitt vises på et jævla tv-program. De andre tre som heller ikke ville dit, fikk de høre noe? Selvsagt ikke. Jeg blir så lei. Så utrolig lei. Jeg har ikke blitt en annen person selv om trynet mitt vises på TV3. Jeg kunne ikke gitt mer faen i det. Selvsagt er det gøy! Det er sinnsykt gøy at jeg, av alle personer, var så heldig å bli plukket ut. Det betyr da ikke at jeg har forandret meg som person? Det betyr ikke at jeg ikke kan ha mine egne meninger lenger? Det betyr ikke at dersom jeg er uenig, så må jeg holde kjeft? Jeg likte ikke Mc Donalds før jævla Paradise, og jeg liker det fortsatt ikke etter jævla Paradise. Jeg føler bare at alt jeg sier og gjør, skal bli brukt i mot meg ved første anledning. Med engang en diskusjon oppstår, skal det bli slengt i trynet på meg. “Du tror du er noe”. “Land litt på bakken da”. Det er nå jeg virkelig ser hvem som er mine ekte venner, og hvem som kun er der for å få oppmerksomhet gjennom meg. Jeg har fått nok. Nok av falske mennersker rundt meg.

Jeg blir så lei.

11 kommentarer
    1. Er helt enig med deg! Paradise er ikke noe søppeltv, og de som sa det der burde virkelig tenke på å vokse opp snart.. Håper du får en fin dag videre, og tenk igjennom nøye hvem som er dine ekte venninner! For det der hørtes ut som en søppelvenninne spør du meg… Klem fra en Isabel fan<3 Du er helt fantastisk!

    2. Vist de faktisk sier det til deg er de ikke ekte venner. venner skyver deg opp, ikke tramper deg ned. Liker paradise hotel kjempe godt og kunne gjerne tenkt å vært med på det selv! Du er flott, Isabel!!<3 når du e blitt kjent er det veldig lett at folk bruker deg for status og hun der høres det ut som hun er litt sjalu for at hun ikke var med og derfor slenger litt med leppa.

    3. Det er leit når det skal bli sånn med venner. Selv om du har vært med på et tv program, så er du et vanlig menneske med følelser som alle andre. Du skal jo fortsatt bli behandlet med respekt selv om du har vært med på tv og mange vet hvem du er. Har kjent selv på det med venner i det siste, og det begynner å gjøre veldig vondt tema og det er vært veldig sårt for meg i det siste. For et par år tilbake, så hadde jeg mange gode venner jeg var med ofte. Men de sluttet og være med meg, og selv om de ikke hadde noe forhold til hverandre fra før, så dannet de en vennegjeng. Og jeg er blitt stående på utsiden og blitt glemt. Det føles ut som at de er flau over å være venn med meg og ikke vil a meg med på eventuelle jentekvelder osv. Jeg blir iallefall ikke invitert på noe slikt av de som var mine nærmeste. Den personen jeg har nå er kjæresten min, men jeg trenger venner på fritden også, men de er borte… Så jeg prøver å tilbringe tiden min i stallen, for der har jeg det veldig bra og hesten gjør meg i så godt humør! Bruker også mye tid sammen med min kjære lille husky gutt. Men håper ting blir bedre med meg, deg og alle andre! Syntes ingen fortjener å få ting på seg.
      Lykke til videre i livet og stå på. :)) vær med de ekte vennene dine som liker deg for den du er, og ikke den de ønsker du skal være. 🙂

    4. Helt enig! Ingen fortjener å få dritt! De som er så frekke kjenner deg ikke så de har ingenting å si! Det de holder på med er bare ren misunnelse! Stå på Isabel, du er veldig sterk når det gjelder sånt!! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg