Perfect vacay by Bangerhead

Innlegg i samarbeid med Bangerhead.no

Dette innlegget inneholder de perfekte produktene du trenger for “the perfect get-away”. Jeg drar til Rhodos om få dager, og da blir alle disse produktene pakket med i kofferten. Da er jeg safe! Alle produktene finner du på Bangerhead.no, men jeg har også linket til hvert produkt under bildene. Håper dette innlegget er til hjelp for dere som snart drar utendlands. 

I og med at jeg selv drar til varmere strøk, hvor både solen, salt – og klorvann vil tørke ut håret mitt, trenger jeg produkter som gir masse fuktighet. Det er ingen hemmelighet at jeg forguder Morocanoil sine produkter. De lukter godt og gir massevis av pleie uten å tynge ned håret. 

 Shampoo og balsam finner du HER 

Denne må dere bare prøve! Den er så god. Etter at jeg har brukt denne er håret silkemykt, lukter dødsgodt (som varer lenge) og volumiøst. Min absolutte favoritt hårmaske! HER

 

Når jeg er i utlandet, hvor fuktigheten i lufta er høy, pleier håret mitt alltid bli utrolig frizzy. Det er ikke mye fint, synes jeg. Denne sprayen hjelper mot nettop dette! Frizzy free hair. ♥ HER

 

Pleiende hårolje. Viktig å gi pleie til hårtuppene. Denne påfører jeg fra ørene og ned etter hver vask. Psst… Denne kan brukes på huden o hårbunnen også!  HER

      

Huden er like viktig å ta vare på selv om man er på ferie. Jeg har blitt bitt at Ole Henriksen basillen, og jeg er foreslket. Jeg som trodde at Chanel var det beste…Rensen inneholder blant annet afrikansk te, som gjør at duften er veldig forfriskende og god. Dette en rens som kommer ut i skummende form, noe som er min favoritt. Det blir en slags “såpe”. Rensen finner dere HER. Den blå boksen er en ansiktsskrubb. Denne er også helt fantastisk. Den bruker jeg 1-2 ganger i uken for å gi huden en real skrubberunde. Den fjerner alt av sminkerester og avfallsstoffer i porene. Den finner du HER.

Øyensminke-fjerner fra Clarins. Perfekt å ta bort vannfast mascara med. God for oss linsebrukere også! Den finner du HER. Sminkeservietter som inneholder vitamin C, tilfører masse fuktighet og pleie. HER.

Solfaktor, solfaktor, solfaktor! For guds skyld, ikke glem å beskytt huden mot den sterke solen. Til ansiket bruker jeg alltid faktor 50 da huden i ansiktet er svært tynn og derfor blir lettere skadet. Til kroppen elsker jeg å bruke denn oljen med faktor 30 fra Le Tan. Den lukter helt amazing! Liker du kokosnøtt lukt? Da vil du elske denne!

Solkrem HER og sololje HER.

 

Kroppsskrubb! For å unngå å flasse er det perfekt å bruke denne milde kroppsskubben fra Biotherm. Den fjerner døde hudceller, og gir deg et nytt grunnlag for å få en fin og jevn tan. HER.

Kroppssprayene fra VS har du garantert hørt om før! De er så gode. Denne med mangolukt er min favoritt. Lukter så fresht! Psst.. Nå er den på tilbud til 99,- kr! HER.

Sminke må man ha! Gjerne vannfast og mattende. Her har vi begge deler!

Mineralpudderet fra Bare Minerals er genialt å bruke når man ikke vil ha masse sminke på huden (slik som i varmere temperatur). Denne gir medium dekkevne og er mattende. Det er veldig viktig for meg, i og med at jeg har en tendens til å få blank hud når det er varmt. HER.

Eyeliner bruker jeg hver dag, og for meg er det viktig å ha en som er vannfast. Det er super viktig at den sitter! HER.

Denne mascaraen er fantastisk på å gi volum. Dådyrblikk?  Gå for denne. HER.

_____________________________________________________________________________________________________________

  Håper dere likte dette innlegget. Har dere prøvd noen av produktene? xx

4 kommentarer
    1. Herlige tips, fint å vite til sommerferien vår på Maldivene 🙂
      Kan sikkert bruke like mye av produktene Terje som meg, bortsett fra sminken og kropps spray liksom 🙂
      Liker å vite hva som gjør deg så nydelig, Isabel 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg