EN TYPISK DAG I MITT LIV


1. SOVE: jeg står sjeldent opp før 11, med mindre jeg har noe spesielt på planen tidlig. 

2. FIKSINGS: Her bruker jeg gjerne en god time, på både hår og makeup. Jeg elsker å dille foran speilet.

3. ANTREKK: jeg prøver å kle meg litt interessant hver dag, slik at antrekksbildene til bloggen blir litt mer øyenfallende.

4. BLOGGING: hvis jeg ikke har vært flink dagen før, så må jeg sette av tid til bloggen før jeg drar ut på noe som helst. Pleier som regel å forhåndsskrive innlegg til dagen etter, slik at jeg slipper å gjøre det når jeg står opp. Dessuten er jeg veldig effektiv på kveldstid – da går ting unna!

5. MØTER/AVTALER: det blir som regel et par samarbeidsmøter og tur til Beauty House i løpet av uken.

6. SHOPPING: jepp. Jeg shopper for mye…

7. POSTEN: jeg må som oftest innom postkontoret for å hente pakker. Alltid like gøy!

8. MIDDAG: jeg er elendig på å spise regelmessig – som regel inntar jeg ikke dagens første måltid før middagstid. Jeg har en stygg (og dyr…) vane hvor jeg som regel spiser ute. Jeg prøver iherdig å ta meg selv i nakken og stikke innom til mamma og bli matet der heller. Hehe!

9. FRIENDZ: på kveldstid er det ofte tid til venner og familie. Da blir det som oftest restaurantbesøk, shopping, drinker eller byen.  

10. SERIER OG PAMPERING: når kvelden kommer elsker jeg å sette meg godt til rette med en Cafe Latte i hånden og se på mine favorittserier. Paradise Hotel er selvsagt en av de. 😉 Ellers må jeg alltid ta vare på meg selv og skjemme meg selv litt ut i form av lakking av negler, ansiktsmaske eller hårkur. Det er et must!

11. NATTI: kveldsrutinen som består av dusj, pusse tenner selvsagt, rense ansikt og påføre næringsgivende produkter. Ligge i sengen å scrolle litt på iPhonen før jeg til slutt sovner og blir klar for en ny og fin dag! 

3 kommentarer
    1. Hei! Hva må til for å melde deg på PH? må du gjennom en pysisk test feks? Siden mange sier du må være psysisk sterk for å være med og at det er verre enn det ser ut på tv? :s
      stå på, du e flott <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg