“JEG HAR HATT SEX MED PH-ISABEL”

Åh gud, folk ass… Er det en ting jeg ikke forventet, så er det nettopp dette. Jeg har fått over 10 spørsmål om jeg har hatt meg med den og den. Altså, helt seriøst. De fleste som skriver til meg og lurer, er faktisk jenter.

– “Har du hatt sex med Pål Normann?”

– “Nei? Kjenner ingen Pål Normann heller.”

– “Han sier hvert fall det. Er du sikker?”.

Er det mulig??? Hvorfor i alle dager gidder folk finne på slike ting?! Jeg blir så oppgitt og sjokkert. Haha, blir de ikke flaue over seg selv? Det er jo bare tragisk å gå å skryte over at du har hatt deg med noen du ikke engang kjenner, men har sett på TV. 

Det verste tilfellet var en jente som skrev til meg på Facebook. Hun lurte på om jeg hadde hatt meg med en på Lyngdalscupen. Han vet jeg faktisk hvem er også. Han hadde da altså gått rundt i Lyngdal og sagt at vi to hadde kost oss på toalettet på Lyngdalscupen. Sånn helt seriøst – sist jeg var på lyngdalscup var jeg fuckings 14 år. Da var jeg jomfru!! Hahah, er det mulig… Jeg takket jenta masse for at hun fikk oppklaring i det. Flaut for han. 

For å sette det straight; de jeg har hatt meg med er definitivt gutter som er skikkelige, og absolutt ikke er typen til å springe rundt å skryte. De styrer jeg (og de fleste jenter) unna! Fysj…

Det er jammen ikke bare bare hva folk finner på ass. Hilsen en frustrert Isabel. xx

7 kommentarer
    1. Så disgusting og barnslig… Looool sier jeg bare. Ikke bry deg om sånne mennesker. Prøv å se på det på den positive siden hih. At du er så bangin hot og vakker at de skulle ønske at de hadde hatt seg med deg haha. Du skjønner hva mener ja? DU ER HANDS DOWN DEN FINESTE JENTA SOM NOENSINNE HAR SJEKKET INN PÅ PARADISE HOTEL. Punktum. : ))
      Personligheten din er helt rå og når man har et sååå fantastisk utseende så er det ikke rart guttene sine fantasier når nye høyder hehe. Det er likevel bare idiotisk å gå rundt og skryte på seg noe sånt. Sex er privat og noe som er imellom to personer. Som man ikke trenger å dele med hele verden : ))
      Ha en fin dag nydelige deg!! Stor klem fra meg -L-

    2. Noen har nok ganske liten selvtilitt når de faktisk må finne på historier om at de har vært med en av de peneste på paradise! Barnslig,umodent og teit tenker jeg bare!skjønner ikke at folk tror på de heller.. What kind of girl do they take you for? Ville aldri trodd på noen som sa noe sånt om deg eller Martine (hun har jo Pierre da, aww de er så søte, If someone said something like that about her Pierre would kick his ass) eller Triana eller noen andre fra PH (heller ikke om kjendiser)
      Love you Isabel❤️Xoxo

    3. HAHA! enn å faktisk drite seg ut så mye! det sier jo bare litt om hvor jævli deilig du faktisk er, og hvor babe du er!! du er fineste jenta som har vært på paradise!! herremiin, du er heelt nydelig <3 håper du tar alt dette som et kompliment da haha.. og bra du skrev det på bloggen, slik at folk leser det, og forhåpentligvis han fyren som sa det! HAHA, sucker

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg