SOFA PARADISE

 

Hei babes!

På torsdag var jeg, Elin, Sara og Martine i sofaen på Studio Paradise. Der kommenterte vi underveis i episoden, som ble sendt live på TV3play. Vi storkoste oss! Før vi dro til studio møttes vi + Mathias på Lawo terrasse hvor de andre (jaaa drinken ble det aldri noe av Sara) tok seg et par glass øl. Etter det dro vi og vorset på hotellrommet. Vi var litt gode i gassen da vi ble filmen, men det gikk så fint atte! Ting blir vel i grunn bare mer underholdende da, er dere ikke enig? Vi må jo leve opp til “fylle” ryktet vi så fint har fått stemplet i pannen. Haha! Etter vi var ferdige i studio dro jeg og Sara ut og spiste på Fridays før vi dro ut på Horgans og festet med de andre. Jon kom også i løpet av dagen! For en vittig kar, har virkelig sansen for han. 😀 Jeg hadde med meg kameraet under hele helga og knipset flittig bilder til dere, så jeg valgte å dele det litt opp. Bildene fra Stuio Paradise i dag, så kommer det bilder fra Meet & greet-en vi hadde på fredag i morgen. For en fartsfylt og dødsgøy helg det har vært!! Har på følelsen av at onsdag – søndag denne uken blir å toppe det. Det er tross alt FINALEFEST-HELG!!!! Herreeeeguuud, kan dere tro det??? Finale allerede?! Tiden flyr ass. 

Nå må jeg løpe å hente pakker på posten før jeg har kjøretime. Det gjelder å henge i, jeg har tross jo faktisk oppkjøring på fredag. OMG blir nervøs av bare tanken. Kryss fingrene for meg! Ha en fiiiin tirsdag babes, klem. xx

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Gleder oss sykt mye til finalen! 😀
      Så utrolig hyggelig å se dere sammen og vi er veldig glad for å se at noen av gjengen er fortsatt samlet og treffes utenfor, godt å se det at “PH-boblen” er det som gjør det at dere ikke gikk så godt overens. Men at dere gjør det nå i hverdagen 🙂
      Isabel, vi ønsker gjerne å vite hva slags forhold både du og Martine har til alle deltagerne i dag og utenfor “PH-boblen”. Håper du kan få til det for det hadde vært virkelig herlig å høre!
      Love you!
      Klem fra Terje og Yvonne (^^,)

    2. Å gleder meg sånn til finalen! Heia Martine!!❤️ <3 Var Pierre der med Martine? De er så søte <3
      Piertine ❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg