Fornyet sommergarderoben

Åh, dagen i dag kommer til å være spennende, men stressende. Dette innlegget er altså forhåndsskrevet, for nå befinner jeg meg på flyet til Rhodos. Før jeg reiste bestilte jeg hjem et par skatter fra Sheinside. De har fått inn så utrolig mye fint til sommeren, så jeg klarte ikke dy meg. Sjokk. Siden dere ofte spørr meg hvor jeg har kjøpt plaggene mine fra, tenkte jeg at det kan være gøy for dere å se hva og hvor jeg bestiller klær. Jeg elsker å bestille fra Sheinside, spesielt siden frakten er gratis og prisene veldig rimelige. Her har dere hvertfall det jeg bestilte denne gangen! Neste gang skrives vi fra Hellas. xx <3

Hvit blondetopp HER 70,- kr / Rød croptop HER 98,- kr / Hvit topp HER 90,- kr

Lang gjennomsiktig kjole HER 287,- kr / Kimono HER 98,- kr (denne skal brukes på stranda over bikinien!) / Maxikjole HER 230,- kr

Bikini HER 135,- kr / Hvit two-piece HER 127,- kr / Hvitt og blått sett HER 140,- kr

Blomstrette jumpsuit HER 147,- kr (favoritt!!)  / Hvit kjole HER 120,- kr / Denimshorts HER 98,- kr

Skjørt HER 140,- kr / Skinnjakke HER 308,- kr / Kåpe HER 340,- kr

13 kommentarer
    1. Hallo:) Kan du svare på noe spørsmål?
      – Bor Martine og Pierre sammen, hvis de gjør, hvor ?og hvis ikke hvor bor martine og hvor bor pierre?
      – Vil du melde deg på ph neste år igjen?
      – Hva heter du på snap?

    2. Hei! Ca hvor lang leveringstid er det på varene? Og hvordan er størrelsene? Jeg har nettopp lagt om livsstilen for å bli sunn og glad (har hørt at trening og sunne vaner er bra for psyken også), så har lyst til å belønne med selv med noen nye plagg til den “nye” kroppen min:)

    3. Hvis du handler for under 350 kr på sheinside, er det toll på varene da? eller koster det bare 350 kr? isåfall hva er tollen på?

    4. Elsker stilen din Isabel 🙂 Veldig inspirerende, og veldig gøy at du tipser om klær som er så billige også! Kan gjerne handle dyre klær, men alltid moro å få mye for pengene! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg