perfect timing

God morgen! Før jeg reiste hit mottok jeg en stor pakke med fiiine plagg jeg klikket hjem her om dagen. Jeg er så vanvittig fornøyd med alt, og alle plaggene er pakket med i kofferten. Perfekt timing! Alt er fra Sheinside. Frakt koster 30,- kr. Super nettside med utrolig lave priser!

Nå må jeg runde av her og løpe. Tænings ved Grabbarna Grus poolen venter! Ønsker dere en fin dag hjerter. xx

HER 214,- kr

HER 114,- kr

HER 199,- kr

HER 199,- kr

 

HER 214,- kr

 

 

HER 163,- kr

 

SHORTS HER 96,- kr

 

HER 103,- kr

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg