SENEST STILTE SPØRSMÅL


Hei! Jeg ser at det er mange som stiller meg spørsmål og lurer på ting i kommentarfeltet, så derfor tenkte jeg å bare samle alle og svare på de her. Akkurat nå kom jeg akkurat inn på hotellet. Det har vært litt av en interessant natt! Haha. Dere som vurderer Rhodos – REIS. Dere kommer til å ha det helt fantastisk!! Jeg skal aaaldri hjem.

Hvor lenge skal du være i Rhodos? Jeg skal være her til August, men kommer til å pendle litt frem og tilbake mellom Norge, Rhodos og Magaluf.

Komer det andre PH-deltakere også til Rhodos? Ja, Emilie, Mathias og Sara.

Kan du ha et “15 ting du ikke visste om meg” innlegg? Det kan jeg fikse! 🙂

Hvor har du kjøpt den røde trenchcoaten din? Den er fra Kutoure.

Hvis du handler for over 350 kr på Sheinside, må du betale toll da? Det tror jeg faktisk ikke. Jeg gjør hvertfall ikke det. Mener at de sender pakken som “gave”, og da kan du kjøpe for opptill 1000,- kr uten å betale toll.

Hva jobber du med? Jeg blogger og tjener pengene mine på det. Ellers er det masse eventer og bookinger som jeg også får betalt for, så for øyeblikket trenger jeg ikke noe jobb i tillegg.

Visste du hele tiden at Martine og Pierre kom til å vinne? Oh yes. Gledet meg sånn til finaledagen!

Kan du skrive mer om spiseforstyrrelsen din? Jeg sliter med det jeg også, og jeg tror du kan hjelpe andre i samme båt. Hmmm.. Akkurat dette er litt personlig, men igjen så vet jeg hvor mye hjelp en kan finne hos andre. Det var en veldig tøff og vanskelig tid for meg, så derfor er det ikke noe jeg liker å snakke høyt om. Men kanskje! Hvis jeg får mannet meg opp. 🙂

Hvordan gikk det på oppkjøringen? Heheh, denne frøkna strøyk som faen. For andre gang. Begynte å hylgråte og håpte det ville endre sensorens mening. Hjalp ikke. Prøver igjen i august! Hahah, finnes ikke håp for meg i trafikken.

Hva heter du på snap? Isabelsraad

Hvor har du kjøpt fargelinsene dine? Krogh Optikk.

17 kommentarer
    1. hei 🙂 jente fra stavanger 🙂
      tror du at du kommer til å flytta te stavanger igjen?

    2. Bra svar, du er nydelig <3
      Men hva gjør dere egentlig i Rhodos? Er det noe tv3 arangerer, jobber dere eller er det bare for gøy? 🙂

    3. Hvis det hjelper så stryk jeg på denne oppkjøringen også, hadde oppkjøring på tirsdag 🙁 Denne gangen fikk jeg attpåtil sensoren som de kaller for strykejernet, men det fikk jeg ikke vite av kjørelærer før etter sensor hadde stryket meg. Noe jeg er veldig glad for.. da tror jeg at jeg hadde krasjet, så nervøs var jeg XD Skal ha neste oppkjøring i august jeg også. Så da får vi krysse fingrene for at vi begge to får lappen, alle gode ting er tre, er de ikke?

    4. kan du ha 20 eller 15 fakta du ikke viste om paradise hotell igjen?;) utrolig morro å lese!

    5. Ja, kan du vær så snill å skrive om spiseforstyrrelsen?
      Jeg slet med det samme og det ble ganske ille. Jeg måtte til lege/psykolog og var deprimert.
      Men nå har jeg blitt bra igjen og setter mer pris på livet:)
      Så jeg vil gjerne vite hvordan du kom ut av det også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg