Det store spørsmålet.

Hei fininger! I går hadde jeg en fantastisk fin dag. Vi var på poolparty med BBQ og dagsfylla med Grabbarna Grus poolen. Vi var en hel gjeng som samlet oss, og koste oss skikkelig i sola. Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg liker livet her nede. Ferie er definitivt det beste i verden. Etter poolfesten dro vi til hotellet for en aldri så liten siesta, før det bar ut på kvelden. A perfect day!

Now… Jeg får stadig spørsmål om hvor denne kimonoen på bildet over er fra. Den er da altså fra Junkyard, men sist jeg sjekket var den utsolgt. Jeg har funnet frem mine favoritter hos Sheinside da, som minner om den jeg har. Synes alle er så fine! Kimonoer er så geniale – kan brukes til alt. Når du handler fra Sheinside betaler du 30,- kr i frakt, og du slipper toll- og MVA regning. Elsker den nettsiden. Det har dere sikkert merket! Hehe. 

MINE FAVORITTER!

1. HER 107,- kr / 2. HER 130,- kr / 3. HER 123,- kr

1. HER 138,- kr / 2. HER 138,- kr / 3. HER 107,- kr

7 kommentarer
    1. Kan du ha en ny runde med ”ting du ikke viste om ph”, bare med flere punkter – det er så morsomt å lese!

    2. Åh Herre, du er så sykt digg.Du aner ikke hvor mye jeg ville gitt for en date med deg. Alt er jo perfekt med deg 😩😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg