Paradisefamilien er utvidet

Hei babes!

Jeg må bare starte med å beklage så mye for dårlig oppdatering de siste dagene. Jeg har ikke vært innenfor dørene foruten om når jeg har sovet. Det har skjedd en del siden sist. Vi har hatt en utrolig gøy BBQ med Grabbarna Grus familien, flyttet til en ny fin leilighet oooog…. SARA HAR KOMMET! Det er sååå gøy at hun endelig er her. Vi visste ikke at hun kom engang. Jeg lå og sov på kvelden før vi skulle ut (var litt hangover og trøtt), og plutselig fyker Mathias og den ene sjefen våres inn i leiligheten vår. “Hvorfor sover dere?”, etterfulgt av et Sara-skrik. Haha, jeg var helt i sjokk og trodde jeg drømte. Vi har kost oss masse sammen de siste dagene. Shoppet, tanet, festet. Life is pretty good down here. Men dere… Jeg merker at jeg sliter med å skrive interessante innelgg her nede, da vi som regel gjør det samme hver dag. Derfor lurer jeg på om dere kan kommentere hva dere vil lese om? Jeg vil så gjerne at dere skal klikke dere inn her og få servert gode innlegg som dere synes er interessante. Kjør på, så blir jeg veldig glad!

Akkurat nå sitter jeg, Sara og Linn på en restaurant og skal spise frokost. Det var en veldig gøy kveld på byen i går, så vi er alle litt reduserte i dag. Vi får reparere oss med litt sol og bading! Håper dere koser dere der hjemme, og at dere har fiiint vær. 

Klem, Isabel. <3

kjole HER

 

15 kommentarer
    1. Hadde vert utrolig kult om du hadde lagt ein sminkevideo elns❤️❤️Eg komme og fra Stavanger😜 Elske å se på sånne Sminkevideoer og egentlig alle slags videoer så det hadde vert utrolig kult om du hadde lagt det i tillegg te at du e så syyykt fin😍💄

    2. Legge ut masse bilder! Alltid gøy med bilder å se på, de sier jo mer enn 1000 ord! Kos dere masse ❤️

    3. Kan du skrive om hvordan du blei så tynn. Jeg spiller fotball å trener men aldri blir jeg tynn. Du motiverer meg sykt. Pliss nogen tips??

    4. Kan skrive ett innlegg “ting du ikke visste om paradise” vet du har laget flere deler før men syntes de er kjempe spennende😊 eller kan du ha ett intervju med Martine og Pierre å skrive det? 😊😊 eller noen innlegg om hvordan dere hadde det eller noe som har med pærra å pærrafolkan å gjøre ✌🏻️😊😊

    5. Du kan jo skrive en liten guide om Rhodos by? Sikkert mange av leserene dine som skal feriere der i sommer, og er nysgjerrige! 😀 Om shopping, butikker, restauranter, strender, barer osv?

    6. veldig gøy å lese på paradise hotell!!! livet der, hva som ikke kom med og litt om forberedelser osv! 😀

    7. Hei;-) kan du ikke skrive om hva mann kan finne på der du er? Utflukter osv, brae shoppingplasser?:-) *Bilde outfits av deg og Sara..:-) * mat tips/resturanger?:-) jeg liker og lese bloggen din Isabel..:-)

    8. Kan du ikke ha en challenge eller “må gjøre video”? Du lager et innlegg på bloggen din og skriver at vi (leserne) skal kommentere rare ting under også kan du og en annen gå rundt å gjøre det. Hadde vært dritt morsomt😍😂😂💜

    9. Var i Rhodos i tre uker i fjor og du har helt rett, dagene går som regel i det samme! MEN det er likevel veldig mye morsomt man ser! Hadde vært morsomt om du skrev ned morsomme fylleopplevelser du opplever/er vitne til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg