Ting du ikke visste om Paradise Hotel

1. Vi skrev liste med sanger vi ville høre på festene.

2. Når musikken var på fikk vi ikke lov til å prate sammen. Dette fordi at mikrofonene ikke klarer å fange opp lyden skikkelig.

3. Vi drakk alkohol hver dag. To dager med fest, to dager med drinker.

4. Når vi får brev må vi lese det opp to ganger.

5. Date og utflukter tar utrooolig lang tid!

6. Linn hadde sluttet å røyke, og hadde holdt seg unna i 6 mnd. På Paradise Hotel startet hun igjen. Kanskje ikke så rart, da sånn ca alle røykte som svamper der inne.

7. Den første uken da det var 10 gutter pranket jeg, Martine og Sara guttene. De var allerede super stresset fra før, da de måtte kjempe for tilværelsen. Vi tømte kofferten min, listet oss ned trappen og der la jeg meg oppi kofferten. Sara zippet igjen. De gikk ned til guttene som lå nede ved poolen og fortalte at det var kommet en koffert. De ble dødsstresset og fortet seg opp til kofferten. Jeg døde av latter oppi der, så dermed ristet jo hele kofferten. Enda mer panikk fikk de, de trodde at det var ENDA en gutt oppi der. Heheh! Jeg smalt kofferten opp, og hoppet opp. Stakkars gutter. Hihi!

8. Linn og Sara shavet en legg på Christer og Fredrik.

9. Vi hadde ofte koselige stunder i boblebadet på Venus.

10. Jeg slet skikkelig med søtsug. Jeg spiste sjokolade hver dag før Paradise. Vi fikk godteri i blant bare, og da var det bare mens vi ventet på seremonier.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg