Jeg er bitch mot alle

Hei fra en litt frustrert Isabel.

 

Akkurat nå må jeg bare få ut litt aggresjon. Jeg er så oppgit… Jeg er som dere vet på Rhodos hvor jeg jobber for og representerer Grabbarna Grus. Min jobb er å mingle. Å mingle på en nattklubb blir fort til å drikke alkohol og å omgås mine venner og andre på klubben. Det jeg har opplevd den siste tiden jeg har vært her er at noen (veldig få, vel og merke) skal være skikkelige negative og klage til meg i ettertid. Ingen tørr selvsagt å komme å si noe til meg face to face på klubben – neida, de venter til de kan gjemme seg bak “anonym” og kommentere på bloggen. Det er nå høysesongen virkelig har dratt i gang, og nordmennene har tatt over øyen. Jeg gledet meg så indelig til det skulle skje, for jeg så veldig frem til å møte dere! Greia for min del er at jeg (som alle andre ph-deltakere) opplever at noen er direkte uhyggelige. Da kan jeg love at jeg ikke står og tar i mot dritt. Ja, jeg representerer og jobber for Grabbarna Grus. Men det betyr søren meg ikke at folk kan komme å slenge dritt til meg, for å så gi meg tilbakemelding på at jeg er så “bitchy”. Visst faen er jeg bitchy om du er det mot meg. Jeg er veldig hyggelig og imøtekommen med absolutt alle dersom jeg ikke har grunn til noe annet. I går for eksempel satt jeg å spiste nattmat sammen med en kollega. Da kom det plutselig to gutter bort til bordet vi satt ved. Der slo de seg rett ned, uten å egentlig spørre om det var greit. Hadde du gjort det med noen du ikke kjente? Det var egentlig greit nok det – problemet var at den ene var skikkelig frekk. Det første som plumper ut av munnen hans i det han slår seg ned er: “faen ikke tro du er bedre enn meg”. Altså, hva i helvette. Excuse my french. Jeg hadde aldri sett gutten før, hvert fall aldri utvekslet et eneste ord med han. Vennen hans ble utrolig flau og ba han om å passe munnen sin. Han var faktisk utrolig hyggelig! Han stilte meg spørsmål om tiden på hotellet, og jeg hadde rett og slett en fin samtale med han. HAN var jeg hyggelig mot. Han andre? Not so much. Hvorfor skulle jeg?

En annen episode var da jeg hadde en skikkelig dårlig kveld. Jeg var for full, og det hadde skjedd litt greier som gjorde meg veldig lei. Da kom det bort to jenter som var veldig på, og som var utrolig fulle selv. Jeg satt faktisk og gråt, og de klarte å be meg om å fikse gratis drikke til dem. Jeg svarte at det kunne jeg ikke, for jeg har faktisk ikke lov til å løpe å dele ut gratis drinker til en hver turist. De svarte med en irritert blikk, etterfulgt om at de kunne få ta en selfie med meg. Som dere sikkert kan tenke dere selv så var ikke det et veldig passelig tidspunkt for meg å posere til et kamera. Jeg svarte at det var litt dårlig timeing, men at jeg absolutt kunne gjøre det senere. Dere kan jo gjette selv hva responsen var. Altså… Det er slike episoder som dette som gjør at jeg kan få kommentarer på at jeg er “bitch”. Men vet du? Det får faen meg rekke. Er jeg en bitch for at jeg ikke fikser deg gratis drikke, eller at jeg har det utrolig kjipt der og da, får det absolutt bare være.

Når det er sagt! Flesteparten av dere som har tatt turen til GG har jeg virkelig kost meg med! Det er så utrolig mange morsomme og hyggelige folk som har kommet frem til meg, og dere setter jeg utrolig stor pris på.

Poenget mitt med dette innlegget er at jeg absolutt ikke er bitchy. Tenk bare litt over hvordan dere oppfører dere mot andre. Selv om vi er offentlige personer, betyr det ikke at vi skal få slengt dritt i trynet. Jeg elsker dere som støtter meg av hele mitt hjerte, uten dere hadde jeg ikke kunnet hverken levd av bloggen eller hatt det livet jeg har nå. Dere er så utrolig gode som gir jeg masse støtte og fine ord hver eneste dag. Tuuuusen, tusen takk!! Dere skal vite at dere betyr utrolig mye for meg. 

15 kommentarer
    1. Stakkars deg, folk kan være så frekke!
      Men du, et lite tips: synes teksten på bloggen er litt liten? Kanskje du kan fikse dette, så blir det mye enklere å lese 😛 hahah

    2. Skjønner ikke at enkelte folk klarer å holde på slik? Jeg blir faktisk rett og slett forbanna! Enn om det hadde vært dem.. Hvor i helvete er oppdragelsen til slike mennesker
      stå på du, Isabel <3 du er nyyydelig

    3. Herregud for noen idioter, ikke bry deg om sånne folk! Ufyselig rett og slett.
      Digger deg Isabel!<3 du virker som ei skikkelig grei og bra jente!

    4. Du er virker så utrolig søt og snill Isabel, ville elsket å møte deg!<3 men er ikke gammel nok til å dra på Grabbarna Grus 😐 så trist at jeg gikk glipp av dere PH deltagere i Bergen også, for jeg bor der og jeg og venninnen min ville så møte dere😪

    5. Skjønner deg godt! Vær mot andre slik du vil at andre skal vera mot, sei no eg til dei frekke folkena! Men bra dei fleste er hyggelig 🙂 Håper du får det fint resten 😀 Synes du virker snill eg 🙂 E so irriterandes når folk er frekke og dømmer folk ut å kjenna dei! Klem 🙂

    6. Ikke bry deg om hva andre sier, Isabel! Noen vil alltid være ute etter å skape kvalme, enten det kommer av sjalusi eller noe annet. Jeg forstår at du blir frustrert og at du synes det er urettferdig, men prøv å hev deg over menneskene som slenger med leppa. Det viktigste er at du trives i din jobb og med deg selv, så får andre mennesker både si og mene hva enn dem vil! Hvis det er til noen trøst synes jeg du virker som ei koselig og positiv jente 🙂
      God helg!

    7. Jeg møtte deg på torsdag eller fredag i barstreet! Og du var kjempe søt og hyggelig! Ble faktisk litt overrasket, for jeg tenkte dere ikke hadde tid til “fans” men fyfaen for en knakende kul jente du er!☺️☺️

    8. Takk for jägerbomben! Alesso spanderte ballonger og drinker på meg så og si hver kveld, bra telefonen din kom til rette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg