Tyrkia og utvidet Paradise-familie.

 

Hei babes!

Puh, her er det i oooverkant varmt ass. Svetter bort! Skal ikke klage da, hører at været i Norge ikke er helt på topp. Hehe. Siden sist har det skjedd litt. Audun har blant annet gjestet øya. Det har Kevin også. Sara kommer tilbake på lørdag. Vi er med andre ord godt rystet nå! Paradise-crew. Vi storkoser oss. Fester, spiser god mat, tæner, henger med masse fiiine folk og generelt bare nyter livet. I løpet av helgen drar vi en tur til Tyrkia. Det gleder jeg meg masse til! Ah, nei dere… Livet er virkelig skjønt. Det eneste dumme er at jeg savne de hjemme. Familien og Martine spesielt. Krysser fingrene for at Martine får fri fra jobb og kan komme å besøke meg her nede. Savner deg masse jenta mi! 

Takk for fine tilbakemeldinger på videobloggen forresten! Jeg tenkte at jeg kanskje kunne spilt inn en del to også hvis det er interesse for det? Hva sier dere? 🙂

28 kommentarer

Siste innlegg