SHOPPING

Hei hjerter. 

Det er en uthvilt frøken som blogger for dere nå. Jeg dro hjem å la meg ganske tidlig i natt, 02:30. Det er ikke verst! Jeg fikk ikke sove før rundt 5-6 da, så det hadde egentlig vært same shit om jeg var ute lenger. Haha. Døgnrytmen er helt fucked up, det er hvertfall sikkert. 

Uansett…

Jeg mottok en pakke fra Sheinside her om dagen med masse fine skatter. Jeg virkelig ELSKER den nettsiden. Utrolig lave priser, gratis frakt, slipper å betale tollregning og masse fint utvalg. Definitivt min favoritt butikk. Tenkte å vise dere hva jeg mottok denne gangen. Jeg har allerede klikket hjem en hel del til jeg drar til Miami! 

Heels HER 232,- kr.

Topp HER 128,- kr, kommer med ett skjørt.

Topp utsolgt.

Kjole HER 272,- kr.


Sko utsolgt.

Kjole HER 128,- kr.

6 kommentarer

Siste innlegg