Jeg var betatt.

Hei fininger.

Nå er sesongen her så og si helt død. Over. Nå er det ikke lenge til jeg skal vende snuten tilbake til Oslo. Det føles faktisk ganske trist. Jeg har hatt det helt fantastisk her nede! Jeg har blitt kjent med utrolig mange fine mennesker, fått venner for livet. Jeg har festet til soloppgang, sittet ved havet og nytet solnedganger. Jeg har badet i havet med en veldig fin person til soloppgang. Jeg har tatt ut sengen og ligget ute på balkongen og sett på stjerneskudd. Jeg har vært på festivaler, masse bra fester på Grabbarna Grus. Jeg har hatt den perfekte jobben. Jeg har vært betatt.

Men, – jeg har gråtet, klikket og hatt det jævlig også til tider. Men vet dere hva? Denne sommeren er den beste jeg noensinne har hatt. Den har vært så fin, og samtidig veldig lærerik. En ting er sikkert; skal jeg ned her igjen neste år så skal jeg legge alt av følelser på hylla. For er det en ting som ikke fungerer her nede, så er det virkelig følelser. Jeg er en person som fort blir betatt, og det ble jeg selvfølgelig her nede. Desverre så ble jeg det i en som virkelig var her for å leve Rhodos-livet fult ut. Alt har ikke vært en dans på roser den siste måneden på grunn av det. Jeg er faktisk glad for at det skjedde for det om. Vi hadde mange fine stunder sammen også. Så til dere som kommenterer og mener at jeg og Pierre ligger sammen, er kjærester osv? N-e-i. Vi er og har alltid vært utrolig gode venner. Jeg er superglad i Pierre, og han har vært og er min støttespiller her nede uansett hva det gjelder. Beste og mest omsorgsfulle gutten jeg vet om!
Åh, jeg kjenner jeg blir emosjonell av å sitte å skrive dette nå… Jeg har hatt en så sykt fin tid her. Kärleks ön. Vi får se hva tiden bringer, men jeg tror at jeg kommer tilbake neste sesong. Og jeg gleder meg allerede.

Det blir godt å komme hjem også faktisk. Jeg savner familien min. Vennene mine. Mamma sin mat. Sengen min. Leiligheten min. Garderoben min. Å trene, ikke minst. Ah, nei det skal bli deilig! Jeg blir hjemme i 4 uker før jeg drar på mitt neste eventyr. Miami! Jeg kan virkelig ikke klage, livet smiler!
Før jeg kommer hjem har vi leid tre fete, luksus villaer her i Hellas, et stykke unna Rhodos. Gleder meg til å softe der i en uke før jeg kommer hjem. Sol, bad, gode venner, mat, slappe av… Much needed etter 2,5 mnder med fyll, fest og fult kjør! Batteriene skal lades.

Jeg håper dere har hatt en fantastisk sommer. Det er vel mange av dere som har startet på skolen/universitetet også nå. Masse lykke til, og stå på! Dere er flinke!

xx, klem.

10 kommentarer
    1. Betatt? Du sa bare jeg har blitt betatt thats it og ikke noe mer? Det var jo overskriften. Og “jeg har blitt betatt” thats it ? Hæ 😉

    2. Hei fine Isabell.
      Det var litt vanskelig å vite hva du egentlig mente med dette innlegget. Mente du at Pierre og du bare er venner, men at du er betatt og at tiden vil vise hva som skjer? 🙂
      Håper du får en fin høst. Mange klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg