Ting du ikke visste om Paradise Hotel

 
1. TAUSHETSPLIKT: Man har taushetsplikt om at man skal delta, dermed har man ikke lov til å fortelle det til noen bortsett fra nærmeste familie. Til min familie sa jeg at jeg skulle til New York på fashionschool. Haha. Jeg turte ikke si det i og med at søsteren min var veeeldig i mot det i første omgang. Heh! Luring.

2. BAGASJE: Crewet går gjennom kofferten din sammen med deg før man sjekker inn. Dette for å passe på at man ikke har med seg ting som ikke er lov, inn på hotellet.

3. SJOKOLADE-KRISE: Tina var allergisk mot nøtter, så vi fikk ikke sjokolade blant annet når hun var på hotellet. Jeg kan love dere at det var et stoooort problem for meg. Haha. Skikkelig sjoko-junkie. Maste på crewet hver eneste dag.

4. RING, RING, RING: Telefonene som er rundt på hotellet ringer hele, jævla tiden. “Isabel skal på sync”. “Si til Sara at hun ligger på sin mic”…

5. SJEKKE INN IGJEN: etter min utsjekk ble jeg holdt igjen i Mexico i over to uker for at jeg muligens skulle sjekke inn igjen. De kjedeligste dagene i heeele mitt liv…

6. HJEMTUREN: når man sjekker ut og blir sendt hjem, så må man som oftest reise hjem igjen helt alene. Det suger rimelig hardt når det er en reise på over 30 timer.

7. SHAVE: det var veldig kleint når man skulle shave seg nedentil… Jeg mener, kameraene står jo og glor på deg i mens liksom. Haha, jævlig kleint faktisk.

8. MATHIAS: han spilte faktisk mye mer enn hva man faktisk forstod. De fleste på hotellet tenkte at han bare var morroklumpen og ikke tenkte taktikk i det hele tatt.

9. SMINKE: guttene (og jentene selvsagt) ble pudret før hver seremoni. Mathias haaatet det, og lagte alltid tidenes tryne hver gang pudderkosten sveipet over ansiktet hans.

10. MIN FØRSTE CIGG: før PH hadde jeg aldri prøvd å røyke før. Aldri. Den ene festen fikk Audun meg til å prøve for første gang. Dårlig innflytelse, hæ????;););)

___________________________________________________________________________________________________________________________________________

Jeg vet ikke om det fortsatt er interesse for disse innleggene. Forrige gang jeg gjorde det så var dere veldig ivrige hvert fall! Så, – finner dere fortsatt disse interessante? :D

Akkuratt nå er jeg på vei til villaene vi har leid. Gleder meg sååå til å komme frem! Skal ta masse bilder til dere der. Håper dere får en fin dag! Klem. ♡

27 kommentarer
    1. Hei Isabelle jeg heter Silje og er 13 år jeg har møtt deg i Bergen på losjehagen ble veldig glad jeg følger med på paradise hotell hvert år og jeg så når du var der du er super kul og sååååå pen 😘💜

    2. Jeg elsker disse innleggene fordi jeg selv har lyst å melde meg på om noen år, og disse innleggene er ganske interessante

    3. Jeg elsker når du skriver disse innleggene! Vær så snill å fortsett!!! Det er like surt når man ser at man er i slutten av ett innlegg som handler om dette;)

    4. Må dere kjøpe drinker i baren selv? Å koster det noe å være med på ph? Bytter/ deler dere på kjolene eller? Har sett at flere har den samme k sesong 6 hadde amy på seg en spesiell kjole, og da hun sjekket ut hadde en annen jente ( kine) en helt lik
      Plis svar

    5. Kjempe intesankt, lag flere sånne!😍 begynte du å røyke etter at Audun fikk deg til å prøve?

    6. Du mååååååå lage flere innlegg som dette😍 disse var driiiiiit bra😍❤️ Heia Isabell❤️

    7. Veldig gøy å lese disse innleggene! Er baren åpen 24/7? Får dere røyk på hotellet? Får dere mat når dere vil, og hva dere vil? Hvorfor filmes ingen av middagene? Hva gjør man mens man venter på utsiden etter utsjekk, om man skal inn igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg