“Når skal du vokse opp å få et seriøst liv?”

Good morning sunshine.

Nå har jeg det bra. Så alt for bra. Jeg har en jobb jeg stortrives med, jeg elsker å blogge for dere. Hobbyen min har blitt mitt levebrød. Jeg har en fantastisk fin familie som jeg elsker utrolig høyt. Mine venner er vidunderlige. Jeg er omringet av mennesker som jeg beundrer og setter høyt. Jeg har muligheten til å reise masse. Hele tiden om jeg så vil. Jeg har en veldig god økonomi. Jeg er frisk og rask! Akkurat nå nyter jeg virkelig livet mitt. Det er nok mange som tenker at jeg snart bør bli mer “seriøs”. Jeg får noen kommentarer i blant, som oftest fra eldre som helt sikkert sitter hjemme med tidenes kjedeligste hverdag. Men vet dere hva? Jeg er bare 21 år. Jeg er ung. Det er nå jeg har sjangsen til å leve livet. Jeg har vært så heldig å fått mange muligheter etter Paradise Hotel som gjør at jeg kan sette det “seriøse” livet litt på vent. Studere og ha en heltidsjobb fra 08-16 kommer jeg til å ha senere i livet. Senere når jeg er lei av å reise rundt å nyte.  

Før jeg deltok på Paradise var jeg faktisk en veldig så seriøs og flink ung pike. Etter tre år på idrettslinja begynte jeg å studere vernepleie på høyskolen. Jeg hadde to jobber. Jeg jobbet i et parfymeri samt som servitrise når jeg ville og hadde mulighet.I tillegg hadde jeg bloggen. Jeg var i et forhold som varte i nesten tre hele år. Jeg trente to ganger daglig på Elixia. Men så, plutselig, ble jeg lei. Jeg trang noe nytt. Forholdet tok slutt og studiene ble utrolig tørre og kjedelig. Jobben i parfymeriet elsket jeg dog fortsatt. Jeg søkte derfor til Paradise Hotel. Lei av A4-livet. Lei av å ikke oppleve noe nytt. Lei av sure, triste Norge. Lei av å kjede meg. Hvorfor ikke dra til Mexico? Hvorfor ikke trå ut av komfortsonen? Hvorfor ikke gjøre noe helt jævlig sykt? Paradise Hotel liksom. Haha. Jeg må innrømme at jeg lo litt av tanken selv da jeg søkte. Jeg kommer til å drite meg ut for hele Norge, tenkte jeg. Hva om jeg ryker ut etter en dag? Her sitter jeg nå og er så utrolig glad for at jeg deltok. Det har gjort at jeg har blitt en merkbart sterkere person psykisk. Det har åpnet mange dører for meg. Jeg har fått et liv som jeg elsker! Jeg gleder meg til månedene fremover. Jeg har mange planer og eventyr jeg skal ut på. Det eneste som suger er at jeg er borte fra de jeg er glad i lange perioder om gangen. Takk Gud for FaceTime! :D

Poenget mitt er vel at jeg skjønner at noen kommenterer det. Faktumet er at jeg er mer enn fornøyd med hvordan mitt liv ser ut akkurat nå. Kanskje det er “useriøst” i dine øyner, – men i mine er det helt perfekt. Gjør det DU vil! Gjør det som gjør DEG glad. Gjør det som får DEG til å glede deg til neste dag. Nettopp det det gjør jeg.

Ah, nei… Takknemlig, det er det jeg er. Jeg vil takke dere så masse for at dere klikker dere inn på min blogg hver eneste dag. Det er dere som gjør at jeg kan leve av hobbyen min. Min absolutt favoritt hobby! Og takk for alle fine ord dere legger igjen. Jeg elsker når dere kommenterer, da føler jeg at jeg kommuniserer med dere på et annet plan. Dere er de beste! Jeg er så utrolig takknemlig for dere. Takk for at dere støtter meg! Best i verden. Skulle ønske jeg kunne møte hver og en av dere å gi dere en stor, god klem! Jeg vet ikke helt hva som skjer haha, men jeg er veldig følelsesladet. Men, det er i grunn bare positivt. Jeg liker å åpne meg opp for dere, og gå litt mer deep. Nå skal jeg avslutte her og joine de andre. Her står det soling, bading og vin på agendaen. Ønsker dere en super dag, fininger! Stooor bamseklem til DEG. :D                                                                                                                                                        IGJEN, TUSEN TAKK! ♡ 

20 kommentarer
    1. Hei! du er utrolig heldig som har disse mulighetene. Skjønner ikke hvorfor det forventes et “vanlig liv” til alle. Gjøre det samme dag inn og dag ut er ikke noe gøy! Nyt det mens du kan, hadde jeg kunnet hadde jeg gjort det selv! Ha en fin dag i solen!

    2. Må bare flire. Det du ikke forstår (tydeligvis) er at eneste grunnen til at du kan “leve” av bloggen er fordi du var med på paradise hotel. Merklig at ingen viste om bloggen din FØR du deltok???
      Og ingen fant deg interessant etterhvert, men da det kom for en dag at du er en ufølsom dritt venninne som ligger med alt du kommer over, så ble du brått interessant igjen.
      Men nyt det så lenge det varer, snart er det over.

    3. Misunner deg litt. Du er virkelig heldig Isabel og jeg håper det varer. Du fortjener det vakre deg! Elsker å lese bloggen din, den gir meg inspirasjon og tips til så mye, så takk for det:))

    4. Gamle/voksne folk med kjedelige liv som kommenterer på livet ditt? Tvert imot. En av de som du så fint refererer til er MEG, en 16 år gammel jente. Nummer 1, dette var ikke et ”dypt” innlegg. Kanskje du skal sjekke opp ordet for å skjønne meningen. Nummer 2, jeg skjønner fortsatt ikke hvordan du ikke føler et tomrom av å drikke deg full annen hver dag og feste. Hva bidrar du med i samfunnet? nada.
      Shame, men hva annet kan man forvente av en ph deltaker

    5. Synes det er flott at du får gjort det du ønsker! Det er ingenting bedre enn det 🙂 selv er min største drøm og utdanne meg som sykepleier, noe jeg er godt i gang med 🙂 godt vi har forskjellige drømmer! Håper du får noen fantastiske dager videre!

    6. Supert at du trives, og du er faktisk flink til dette også! Men husk å merke ALLE sponsede innlegg/innlegg meg annonser osv, hvis ikke kan plutselig den gode økonomien bli kortvarig 🙂
      Du som alle andre vet vell også at paradisebloggernes popularitet ofte har vært kortvarig, så bare stå på videre og jobb hardt! Til og med de flinkeste bloggerne kan ikke reise å ha det gøy hele tiden

    7. Å herregud, kan dere som skriver dritt få dere et liv? Sjalusi heter det faktisk 😊
      Isabel, du er utrolig skjønn og jeg elsker bloggen din! ❤️ Når kommer svarene på spørsmålsvideoen med Pierre?😃

    8. Du har et fantastisk liv kos deg møye når du har sjansen❤️ Ikkje bry deg ka de andre tenke❤️💭

    9. Du er fantastisk 🙂 gjør det du VIL gjøre, for er det man lever lengst på ♡ stå på, jeg var langt i fra fan av deg inne på paradis.. men Gud og feil man kan ta av ett menneske 🙂 du er 21, og du har mange år igjen på å gjøre “seriøse” ting 🙂 kos deg med det ^^ og stå på å hver deg selv 🙂 stor klem til deg

    10. hvis du har så bra økonomi nå, kan du vell bare ta silikon? så slipper du å pushe puppene dine så jævlig som man gjorde når vi var 14 år.

    11. Du er heldig Isabell,du må bare nyte det mens du kan,kos deg 🙂 foresten hvor har du kjøpt den pene jakken du har på deg på bilde ? Jeg ønsker deg en god helg 🙂

    12. Kan du fortelle mer om vernepleier utdanningen? Vurderer det selv, hvorfor ble det så kjedelig? Hvor lenge studerte du og hvor?
      Har du tenkt å studere senere, i så fall hvilket studium?

    13. Ufattelig dårlig gjort av folk og kommentere sånn som de gjør! Viser bare at de ikke vet forskjellen på og være misunnelig og sjalu! Det er for de du skal bevise at du virkelig greier dette! For jeg vet du gjør det!’

    14. Fantastiskt skrivet Isabell☺. Lev livet medans du kan, resten kan vänta. Som du skriver så är du ju trotta allt bara 21 och livet att precis börjat, njut var endaste minut, man är bara ung 1 gång i livet😙. Folk som kommenterar något annat är rett og slett avundsjuka på hur fantastiskt du har det och det är dom som inte kan växa upp som måste ge sån/sånna jäkla skit kommentar/kommentarer. Kram till dig vackra människa 💕.

    15. Isabel eg elske deg du er ein av de mest bloggeren som eg lese, du er heldig fordi du kan gjør alt du vill eg meiner alt som er posetivt. kos deg vidare i livet love you

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg