WELCOME TO PARADISE

Sol, bading, snorkling, roadtrip…

For en fantastisk fin dag jeg hadde i går! Så sykt deilig å våkne opp i disse flotte omgivelsene. To store basseng rett utenfor døren min. Det kan ikke klages på ass! Vi startet med å tæne litt her, men etterhvert fikk vi alle litt mark i ræva… Skikkelig rastløse! Vi tok Cabrioletten og la ut på en aldri så liten roadtrip. Vi fant en dødsfin plass! Krystallklart, turkist vann. Det er det fineste jeg vet! Vi stoppet der, og kastet oss uti havet og snorklet. Så deilig! Vi tilbringte et par timer der før vi reiste hjem igjen hvor middag og kos ventet. Kvelden var duket for spill, litt godt i glasset, film og nattbad. Koser meg skikkelig her med godt selskap!   

Forresten, jeg har et spørsmål til dere! Jeg tenkte å knipse bilder av villaene til dere, og lage et typ “villa-tour”-innlegg. Hadde dere likt det? :) 

Nå skal jeg ut i solnedgangen å få oljemassasje. Mmm…♡ Ønker dere en fiiin kveld videre. Stor klem! 

4 kommentarer
    1. Flott blogg!
      Liker å følge med på den.
      Synes du legger ut ALT for lite bilder av den flotte rompa de 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg