Hvor reiser jeg nå?

Livet. Akkurat nå blogger jeg direkte fra poolen. Jeg ligger å soler meg fortsatt, selv om klokken er over 17:00 her. Det har vært en utrolig deilig, avslappende dag. Jeg har ikke gjort annet enn å nyte drinker og slikke sol. Perfekt! I morgen tenker vi å finne på noe, ta bilen og dra ett sted. Nede i Lindos by er det masse fine plasser vi må få med oss før vi reiser videre. Sara var der i går og tok bilder, og herlighet så fint det var! Så hun har lovet å ta meg dit i morgen. Leke litt turist! Hehe. Det har jeg faktisk ikke gjort siden jeg kom til Hellas. Jeg er i utgangspunktet veldig lite interessert i å gå rundt og se på kulturelle/historiske ting. MEN, i morgen er det på tide! 

I dag booket jeg flybilletter. Lurer du på hvor jeg skal next? 😉 Hihi, vent og se!

Bildene er tatt i “grotta” her i villaen. Så sinnsykt kozy og deilig! Det er et boblebad og ett basseng med foss.

13 kommentarer
    1. fine bilder, men den videobloggen med Pierre der dere svarer på di spørsmålene -kommer det i det hele tatt?

    2. Leke turist? Du er turist.
      Å drikke hver dag kaller du det å leve livet? Du er ekstremt dårlig på å ta til deg kritikk. Hvis noen sier du skal vokse opp, så tror du det er fordi de har kjedelige liv 😂 hva er det du gjør som er så kult liksom?

    3. Christine: Hvordan vet du egentlig om Isabel drikker hver dag? Og hvis hun er glad og lykkelig så er det vel det som teller.

    4. Hei:)
      Kan du skrive et innlegg om når du bodde i fosterhjem?
      Og hvor lenge du bodde hver plass osv.
      Og hvordan familiene var:)
      Jeg bor selv i fosterhjem, derfor ville det vert gøy å hørt på hvordan din opplevelse var:)

    5. Vel, kjære Andrea. Tipper Christine vet det fra hun kanskje har sett det på snappen hennes, eller at hun har nevnt det x-antall ganger i innleggene sine!

    6. Hej!
      Mitt namn är Madeleine Käck och jag jobbar på Meter television.
      Jag kontaktar dig gällande ett tv-program som vi producerar.
      Vi kommer sända ett tv-program här i Sverige och skulle gärna vilja berätta mer om det för dig. Det är ett format som redan existerar men som vi ska göra om väldigt mycket. Vi ska fokusera på livshistorier och budskap nu än vad det varit tidigare!
      Hör av dig om du är intresserade av att veta mer.
      Bästa,
      Madeleine Käck
      08-4597469

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg