TOUCHDOWN

HEIII FRA OSLO!

Wuhu, nå er jeg hjemme i mitt elskede Oslo. Her ser dere bilder fra vår siste dag i Hellas og resten av kvelden da vi reiste hjem. FOR en natt vi har hatt da… Vi måtte booke fly hjem i hast da vi fikk forespørsel om å komme på ett møte. Hva vi skal er veldig hysj, hysj. I morgen skal jeg ha et møte her i Oslo. Så blir det Stockholmstur enten i morgen eller i løpet av de neste, kommende dagene. Planen var at jeg skulle reise dit allerede i morgen tidlig, men for å være helt ærlig så hadde jeg satt pris på å ha et par dager til å lande på før jeg må ut på reisefot igjen. Jeg reiser dit for et businessmøte og møte venner også, alle mine elskede svensker fra sesongen i Rhodos. Det blir tilstander! Gleder meg masse.

Over til reisen vår hjem. Flyet skulle altså lette 00:15, men det ble innstilt. Så vi måtte booke inn på hotell i mellomtiden, for neste fly skulle ikke gå før 06:50. Vi fikk en nyyydelig leilighet på tre etasjer. Vi sov ikke et eneste sekund da, så jeg kan love dere at vi var to stk. zombier som ble kjørt til flyplassen senere. Da vi kom til flyplassen kom vi på at vi hadde glemt de j***** passene igjen i resepsjonen på hotellet. Da var det altså 50 min til flyet skulle dra avgårde. Jeg kastet meg i en taxi tilbake til hotellet, hvor jeg da fikk beskjed om at Apollo-guiden hadde fått de og levert de i skranken på flyplassen. Inn i taxien med meg, i all hast tilbake til flyplassen hvor Pierre fortsatt ventet med all bagasjen. Haha! Kaotisk og jævlig stressende. Vi rakk flyet hvert fall, det er det viktigste! Haha, er det mulig…… Knoll og Tott på tur! Det var helt magisk og komme hjem til leiligheten min igjen. Har savnet sengen miiiin! Nå er jeg på besøk hos mamma og pappa. Savnet var større enn jeg trodde. <3 Kosetid! 

Men dere? HVOR kaldt er det ikke her hjemme?!?!? Jeg fryser meg i hjel! 






5 kommentarer
    1. Isabel kan ikke du legge ut et bilde av deg og foreldrene dine? Det hadde hvert veldig koselig😃 kansje kunne du skrive litt om familien din også..😊 klem💕

    2. Spørsmål til spørsmåls runden:
      Paradise varer jo fra mandag til torsdag, hva gjøre dere fredag til søndag?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg