“Kan jeg ta ett bilde sammen med deg?”

Hei!

Det er deilig å være hjemme nå faktisk. Jeg hadde litt angst i starten, men nå er det litt godt. Godt å se alle mine nære igjen! Dessuten hjelper tanken på at jeg reiser til Miami om allerede 3 uker veldig mye, hehe.

Disse siste dagene har jeg bare tilbringt med venner og familien. Igår var jeg ute en tur pø Horgans og Lawo sammed med blant annet Pierre og Mathias. Kjemle kos! Merker at det er lenge siden jeg festet i Norge. Jeg trodde at dette med å bli gjenkjent og bli tatt bilde av skulle dabbe av nå, men tvert i mot ass. Men det er bare hyggelig! 🙂 Alltid like koselig å møte dere!

Akkurat nå sitter jeg hjemme i sofaen hos mamma. Middagen er inntatt, og nå chiller jeg bare. Lader opp batteriene til ikveld, for i kveld skal vi nemlig feire beste Carl Aksel på Baroque. Gratulerer så masse med gårsdagen igjen, vennen. <3

God helg til dere! Puss.

10 kommentarer
    1. Åå, så koselig å ha deg hjemme. Håper å møte på deg og kan ta bilde, du er så skjønn<33

    2. God helg!❤️ Men du lovde jo at spm-videoen skulle komme iløpet av denne uka da.. Sorry at vi maser, men vi gleder oss sånn:(

    3. “Bare hyggelig. Alltid like kos å møte dere “. Virka ikke sånn på torsdag akkurat Hahahahahahah

    4. Må le av deg og resten av folka som så hardt prøver å være “kule”. Dere virker jo å forgude hverandre, og dere tror åpenlyst at alle andre gjør det også… Håper du en dag innser at alle ler av både deg, og de du bruker å henge med. Snakk om å prøve hardt. Skaff dere en utdannelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg