Ting dere ikke visste om Paradise Hotel

1. Mange tror at vi jenter og guttene møtes før de kommer ned trappen på innsjekken som dere ser i episoden, men det gjør vi altså ikke. Første gang vi møtes er faktisk da det blir spilt inn til dere.

2. Det er veldig mange regler som gjelder for lyd/mic. Vi får ikke lov å ligge på micen, ikke ha på oss flere armbånd som slår mot hverandre. Dette fordi at det vil ødelegge for lydopptaket.

3. Jeg hadde med meg to stappfulle kofferter. Takk Gud for det, da jeg var på hotellet i hele 7 av 12 uker. Ble rimelig lei av klærne!

4. Jeg hadde med meg 21 kjoler. Haha. Derfor gikk mange av mine kjoler på rundgang mellom jentene, hehe.

5. Da jeg røyk ut var jeg utrolig sint og skuffet og viste kanskje ikke hvor lei meg jeg faktisk var da vi filmet inn. Men med en fang jeg satte foten utfor porten brast jeg sammen i gråt.

6. Når man ryker ut, blir man sendt ut porten direkte. Etter det får man faktisk ikke se de andre deltakerne igjen. Sykt trist!

7. Mange tror at vi kunne drikke så mye alkohol vi ville, når vi ville. Dette stemmer absolutt ikke!

8. Regissøren kom inn til oss i uke to og sa at den uken var en av de beste ukene på Paradise Hotel gjennom hele historien. Det var da Pierre og Harald fucket oss vet dere? Da vi prøvde å redde Tina.

9. Frokosten vi fikk er det beste frokosten jeg har spist. Savner det enda, haha. Vi fikk blant annet armeriddee-ish greier som smakte så jævlig godt! Kanskje ikke så sunt, men det stoppet ikke meg i å spise det hveeer dag. 🙂

10. Det er flere av deltakerne som angrer på hvem de stemte på i finalen.

18 kommentarer
    1. Er ikke akkurat mange jucy ting du serverer oss i disse innleggene. Skulle jo tro du ble betalt for å skrive de. Og ja – de er dritdårlige. Du skriver jo det samme i hvert forbanna innlegg, men med ulike ord. Skjerp deg. Konseptet er bra, men seriøst: gi oss noe vi ikke visste da??!

    2. Eg syns du kan finna på någe aent å skriva om, for eg lese det samma om å om ijen, vis du har så lide å skriva om burde du egentlig bare slutta av ?

    3. Dere som ikke liker bloggen til Isabell og bare klager, fuck off da vel. Ingen sitter å tvinger dere til å lese. Herregud. Bra innlegg, og skjønner godt at flere angrer på hvem de stemte på. Sara var en verdig vinner. Burde ha vunnet med pierre. Martine fortjente det virkelig ikke. Hun virker som en ekkel og kvalm person. eneste Hu gjorde på pH, var å ha sex og baksnakke.

    4. Serr, dette innlegget om “ting dere ikke visste om PH” har du skrevet sikkert 10 ganger. Er ikke noe nytt. Akkurat som snappene dine der du bare filmer deg selv..
      Kom på noe bedre da, som er kjekkere å lese plis

    5. Mathilde: Pierre har vært i Sverige, så det har ikke vært så lett å spille den inn. Men nå er han tilbake, så vi skal få svart så fort som mulig! 🙂 Klem.

    6. Lene: Beklager så mye for at innholdet ikke er godt nok for deg. Sist jeg sjekket er det absolutt ingen som tvinger deg til å hverken følge bloggen eller snapchaten min. 😉

    7. Kan folk gi faen i å kommentere om det kun er stygt, altså dere ber om ting fra ph og får ting om ph, hvis du har lest det før, ikke les det igjen da for det hjelper ikke skrive jævlig mye negativt, da sier hun nei neste gang.. Alt der visste vi ikke!!! Det er bra Isabel, du er utrolig flink og at du klarer å gi faen i de negative kommentarene er kjempe bra!! Meld deg på 1 sesong til Please ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg