Så forbanna har jeg ikke vært på lenge.


Jeg er så lei. Skuffet… Dere vet Miami-turen med Pierre i samarbeid med Barskolan? Den er innstilt… Åh, altså! Jeg stod og ordnet meg til en bytur fredagskveld da jeg fikk beskjeden. Det blir ikke holdt noen kurser overhodet i høst med Barskolan, i og med at de er i forhandlinger om fremtiden til barskolan. Alt er avslyst. Vi som gledet oss sånn! Det som suger mest er at jeg har takket nei til store muligheter grunnet at jeg skulle bort. Der i blant denne Stockholm-turen jeg skulle på. Miami fristet mer. Akk.. Nå får vi se hva som skjer den neste måneden. Kanskje ser dere meg på TV-skjermen igjen, kanskje drar jeg til Thailand, kanskje skal jeg til Las Vegas? Hvem vet. Det er hvertfall spennende ting som skjer i livet mitt fremover, så jeg må bare få hodet opp igjen. En ting er hvert fall sikkert – jeg kommer ikke til å sitte hjemme i leiligheten min i kalde Oslo. 

Har dere hatt en fin helg? Det håper jeg. ♥ Min har vært litt av ett eventyr. På fredag feiret vi beste Carl Aksel sin fødselsdag. En meget vellykket kveld! Jeg var ikke hjemme før 18:00 dagen etter, det sier vel sitt. Hehe. Jeg har festet og truffet masse venner som jeg har savnet her hjemme. God kok på både Baroque og Lawo. Jeg har kost meg masse!

Åh, forresten! Jeg ser at det er mange som lurer på når svar på spørsmålsrunden med Pierre kommer. Vi har absolutt ikke glemt den av, men Pierre har vært på besøk hos mammaen sin i Sverige. Derfor har vi ikke hatt mulighet til å spille videoen inn, men vi skal få gjort det med en gang han er tilbake. Jeg lover! 

– GOD MANDAG, BABES. STOR, GOD KLEM. –

8 kommentarer

Siste innlegg