Til feige, jævla anonym.

Det er DEG det er noe galt med. Ekle, jævla nett-troll.

Først vil jeg bare starte med å takke alle dere fiiiine folk som legger igjen koselige kommentarer til meg hver eneste dag. Dere er gull verdt! Jeg er så utrolig heldig som har så fine mennesker som dere som faktisk vil følge min blogg og som støtter meg i godt og vondt. Jeg er så takknemlig for dere at dere aner ikke. KJÆRLIGHET! <3

Men til dere ekle, jævla netttroll:

At du faktisk gidder å ta deg tid til å trykke innpå andre sine blogger kun for å kommentere dritt. Ja, – dritt. Det er ingenting annet enn dritt. Synes du ikke at det er flaut? At du har ett sånt patetisk behov for å trykke andre ned? Eller – tro at du kan trykke andre ned. For det er det du prøver på. Og du prøver så jævlig hardt også. Ynkelig! Rett og slett ynkelig. Misliker du meg? Synd i seg selv men helt ok, MEN hvorfor i alle dager klikker du deg inn her da? Absolutt ingen tvinger deg. Liker du ikke det du ser? Misliker du det du leser? Vær så god og klikk på krysset! Klikk deg til helvette ut fra denne bloggen! Jeg er så forbanna lei av deg, feige, jævla “anonym”. Du har ikke engang baller nok til å stå frem. I steden for gjemmer du deg bak et lite, stakkarslig “anonym”. Hvor flaut er ikke det? Hvor flau er ikke du? Jeg tar i mot alt som blir skrevet, og vær du sikker: med en gang det står anonym scroller jeg fint videre uten å engang orke å lese hva som står. For det er som regel bare stygge og feige ord fra en eller annen som kjeder seg fælt bak skjermen sin hjemme i sofaen. Mitt liv er jeg overlykkelig over, jeg synes ikke at jeg ser ut som en fjortissdukke og jeg er fornøyd med bloggen min. Du og dine ord knekker meg desverre ikke. 

For hva er egentlig dealen? Hvorfor i alle dager kan ikke jeg få se ut akkurat som JEG vil? Hvorfor kan ikke jeg få leve livet MITT som JEG vil? Det har ikke jack shit med DEG å gjøre! Ja visst, jeg har selv valgt å være en offentlig person gjennom å delta på PH. Men det gir ikke deg tillatelse eller noen som helst grunn til å slenge dritt og hakke ned på meg. Vi har faktisk følelser vi også. Jeg liker å spille “hard og overlegen”, for da ser det forhåpentligvis ut som om jeg ikke bryr meg. Men vet du hva? Jeg bryr meg. Spesilet på dårlige dager. Alle har dårlige dager, og når disse inntreffer og jeg leser stygge kommentarer kan jeg love deg at det gjør vondt. Jeg har jo selvsagt blitt vandt med det nå, for vi har alle fått stygge ord helt fra første episode ble sendt på TV.

Jeg får endel kommentarer her på bloggen som er mindre hyggelige. Jeg har derfor valgt å ha det sånn at jeg må godkjenne kommentarene før de blir publisert på bloggen. Hvorfor? Jo, fordi at jeg ikke er interessert i å måtte se på disse kommentarene. Konstruktiv kritikk godtar jeg med en eneste gang, for det er helt OK! Men med en gang det blir useriøst som “du er så jævlig stygg, se på det botoxtrynet ditt du ser helt jævlig ut gå å dø” – ja, da sletter jeg! Når jeg sletter dem er det som om de aldri har eksistert, and I can go on with my day. Jeg velger å fokusere på det positivet!

Jeg lurer bare på hvorfor og hvordan mennesker faktisk får seg selv til å gjøre sånn mot andre. For å føle seg bedre? For å prøve å knekke meg? For at du er sjalu? Du har det neppe bedre med deg selv etter at du etterlater en fæl kommentar. Jeg ville følt meg tvert i mot. Bry deg om deg og ditt, og la alle andre være i fred! Har du ikke noe fint å si? Lukk like så godt munnen din fint igjen.

Det lille oppdraget ditt går desverre ikke i boks. Du klarer ikke å knekke meg.

// Jeg beklager så mye for ett noe hissig innlegg, men jeg er bare så vanvittig lei. Til slutt renner begeret faktisk over, og det er måte på hvor mye man skal tåle.

25 kommentarer
    1. Hvorfor bry deg om dem? Hvis du bare overser dem så vinner du på det. Men at du gidder å skrive et langt innlegg om de, vinner dem. Det er dette de vil. Få seg et egen innlegg å at du faktisk skrive om dem. Hvis du gir F å overser hva de skrive. Så komme du langt med det.
      Jeg synes du har en fornuftig blogg. Å jeg digger deg❤️ men ikke bryr deg hva andre skriver til deg! Sjalusi kalles det! Ha en fin mandag😘

    2. Hvorfor er egentlig folk så jævla teite nå for tiden , Jeg så en video der en blir mobbet og ingen gjør noe , jeg har bare lyst og komme å hjelpe hun som blir mobbet . Du Sara er den beste i hele verden du skriver sånnt og er en fantastisk person elsker deg ❤️❤️❤️

    3. Jeg blir så stolt av deg når du skriver dette innlegget! U go girl! Jeg har opplevd slike ting, SELVOM jeg ikke engang har vært på tv. Patetisk og ynkelig, ikke minst flaut. Vær den du er, du er den du er og ikke la noen endre på det. ❤️ love ya

    4. Jævlig bra innlegg❤️ Elsker bare hele deg og bloggen din, de som skriver hat til deg er bare….!!! Jeg finner ikke ord på det. De bruker tiden sin på å gå inn på din blogg bare for å skrive hat.Du fortjener det beste!💓 Du er bare best isabel❤️❤️

    5. Du er klar over at det gjennomsnittsalderen på de som leser bloggen din er typ 12 år? Trur ikke det er så sykt mye å bry seg om!

    6. Så enig Isabel!!! Du får det frem👊🏼
      Vi som er trofaste lesere bryr oss masse om deg 💖💖 keep going! Du er kjempeflink med bloggingen👑❤️

    7. Du sier at haterne ikke knekker deg så lager du et fuckings blogginnlegg om dette, da har de jo klart det. Du har selv valgt å være med ph så slutt å sutre, du burde bare ignorere alle drittkommentarene.

    8. LOL. Skjønner agressjonen din. MEN: Når du blogger så selger du deg omtrent hele tiden for reklame. Du gjør det gode, også det å provosere for å tjene. Det blir et avhengihetskapende prosjekt. Når dette avhengihets prosjektet fremstår, må du tåle alt som heter Hat for å lykkes. Ingen klarer å komme seg til topps uten hat(om noen gjør det… Er alt det posetivet godt nok)? Nei! Kjenner jeg blir irritert av å lese dette, for det er nettopp dette du lykkes av, så elsket. Ellers, Stå på.

    9. Det vil alltid være noen misunnelige troll der ute, ikke noe å bry seg om,..Bare stå på og lev livet med folk du bryr deg om, og fortsett med denne flotte bloggen! Heier på deg <3

    10. Du skriver ett litt forvirrende innlegg.. Først så skriver du at du ikke bryr deg , også skriver du at du bryr deg allikevel…
      Hva med å ikke skrevet dette innlegget..? Og bare gitt faen som du skriver at du gjør.
      Jeg liker å lese bloggen din osv, er nysgjerrig rett og slett! Men nå ble jeg litt skuffet , trudde du var mer tøff enn dette. Nå oppnår jo denne drittungen fame pga mobbingen sin. Ikke gi etter, du er veldig mye bedre enn det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg