Browsession hos Beauty House

Sponset behandling.

BROWS ON FLEEK!

Åh, nå er det en fornøyd Isabel som blogger for dere. Se på mine bryn da! Jeg hadde time hos Beauty House for en oppfriskning på bryna mine, for det trengtes virkelig. Etter ett par måneder i Hellas var de ikke helt på stell lenger, da jeg ikke får til å fikse de fint selv. Det vet vi alle (refererer til mine fab bryn på Paradise Hote…), kremt. Haha! Etter Paradise var det faktisk også Beauty House som reddet meg og mine stakkarslige bryn. En bedre make-over skal man lete lenge etter. De er rett og slett de BESTE på bryn. Under her ser dere da jeg var der første gangen, i mars.

FØR:

ETTER:

Sjekk DEN forskjellen da!? Sykt.

Her har dere bilde av mine bryn etter denne behandlingen:

Jeg bruker kun produkter fra Bitchn’ Brows på mine bryn. De er drøye i bruk, pigmenterte og gir ett naturlig og plettfritt resultat. Jeg bruker browpencilen til å “outline” bryna, under og over. Deretter fyller jeg inn med brynsskyggen. Til slutt går jeg lett over med browgelen som gjør at hårene holder seg på plass hele dagen. 

Kit-et finner du HER.

12 kommentarer

Siste innlegg