ALL ABOUT MY HAIR

Delvis sponsede produkter

I LOVE LONG, HEALTHY HAIR. Jeg får daglig spørsmål om hvordan jeg klarer å holde håret mitt så friskt og fint, da det er så langt. Langt hår forbindes ofte med slitte tupper, tynt og pistrete. Jeg er veldig heldig med mine gener, og har arvet mamma sitt sterke og skinnende hår. Men – det jeg mener er “the main key” er gode hårprodukter. Det er det absolutt viktigste for meg! Selv om prisen ofte er stivere på skikkelig frisørprodukter i forhold til dagligvareprodukter, får man virkelig det man betaler for. Tro meg, det har jeg erfart. Jeg har sverget til produktene fra Redken de siste 3 årene, og jeg kommer aldri til å bytte merke. Jeg elsker hvordan det reparer, gir næring og ikke minst hvordan håret føles etter en vask. De er gull verdt! Jeg pleier å veksle litt mellom de ulike seriene. Akkurat nå bruker jeg shampoo og balsam i “Diamond Oil” serien. Den lukter super godt og etterlater håret skinnende og utrolig mykt. Noe annet jeg bruker å gjøre er å ta en hårkur en gang i uken. Da sverger jeg til K-pak fra Joico. Den har blitt nominert til Nordens beste hårkur, og det med god grunn. IT’S THE BEST!


 

SHAMPOO & BALSAM HER (nå 50% avslag) // HÅRKUR HER

AFTER THE SHOWER. Etter dusjen pleier jeg å surre håret opp i håndkleet slik at all overflødig vann forsvinner. Når håret fortsatt er vått/fuktig pleier jeg å spraye over med Redken (igjen, shock) sin balsamspray “All Soft”. Denne lukter nydelig av kokos. Det denne gjør er å pleie håret samt mykgjør det slik at det er lettere å gre ut. Perfekt for oss som sliter med floker. Etter at denne er tilført i håret, går jeg over til håroljen. Denne er også fra Redken, selvsagt. Denne er super drøy i bruk da du så vidt trenger en bitteliten ert for å få nok produkt til håret. Jeg tilfører denne fra ørene og nedover. Innimellom dusjene er det viktig å holde håret fresht. Da tyr jeg til den beste tørrshampooen på markedet, nemlig Bangerhead sin egen “Fresh me up!”. Lukter godt, gjør håret fresht og det føles nydusjet. All I need!


 

BALSAMSPRAY HER // HÅROLJE HER // TØRRSHAMPOO HER

Alle disse produktene finner dere hos Bangerhead. Jeg mottokk nylig en ny pakke med masse goodies, blant annet alle hårproduktene jeg har nevnt ovenfor. Jeg trang påfyll, hehe. Ellers mottok også litt andre produkter som dere finner under her. Både litt sminke og litt hudpleie. Elsker alt sammen! Nå kan høsten og kulden bare komme – for både håret og huden min er godt rystet! 😉

BARE MINERALS EYELINER HER // MASCARA HER // CLARINS ØYENSKYGGE I “SKINTONES” HER

SMINKESERVIETTER (disse er fantastiske og de ENESTE jeg bruker) HER // BODYLOTION HER

CLINIQUE ØYENKREM HER

4 kommentarer
    1. Var Elin sin hår også naturligt dengang det var langt? Har virkelig spekuleret mye i dette 😁 Håret ditt er så fint, keep up the good work 👍

    2. Sender bangerhead til Norge ? Er på nettsiden deres og under land står det bare Sverige 😧 skjønner ikke 😨😐

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg